"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

27 februarie 2016

"O dimineață-ți va ucide-odată visul"











Tu nu te-ai indrăgostit de ea ci de cine credeai și sperai ca ea să fie de fapt. Te-ai indrăgostit de imaginea pe care chiar tu ai proiectat-o asupra ei.
Ai visat-o înainte să o întâlnești. Perfectă. Ai visat-o fără de cusur, fără imprefecțiuni. Ai visat-o atât de mult incât atunci când ai întâlnit-o cu adevărat nu ai mai știut să deosebești visul de realitate.
Apoi ai început să o modelezi. Să rupi bucăți din ea și să i le potrivești în altă parte chinuindu-te din răsputeri să o retușezi. Te-ai gândit vreodată că imperfecțiunile ei puteau fi mângâiate? Te-ai gandit oare că defectele ei erau acolo pentru că nu puteau fi "reparate"? Te-ai gândit să cauți frumusețea în lipsurile ei?
Tu nu ai iubit-o pe ea, ci pe aceea pe care ai sperat ca ea să fie. Și ți-a năruit speranțele..
"Nu știi, că numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?"










-Vei plânge mult ori vei zâmbi? 


Eu 
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:

"Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?" Lucian Blaga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?