"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

28 aprilie 2014

De departe



   Am învățat în ultimii ani că "departe" este un cuvânt atât de relativ, dacă mi se permite a mă exprima așa. De cele mai multe ori îl folosim pentru a explica o distanța fizică, astfel încât cealaltă parte să înțeleaga unde ne aflăm. Însă, prin ochii mei, departe este definiția ascunsă a dorului. Când spui că te afli departe de ceva anume, înseamnă că știi unde ți-e locul. Știi unde ar trebui să fii, știi unde ți-e inima. 
 Se pare că nu înțelegem niciodată cu adevărat valoarea familiei și a celor dragi până nu ne îndepărtam de ei, acolo unde distanța fizică face imposibil ca tu să îi ai zilnic lângă tine sau măcar să îi auzi în fiecare zi. 
  Sunt anumite senzații pe care nu le vei trăi decat în momentul în care vei călători. Oricât vei crede că înțelegi ceea ce spun, asigură-te că "departele" tău este atât de departe încât oamenii din jur nu au auzit de el. Doar atunci vei înțelege ce înseamnă să îți fie dor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?