"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

20 mai 2013

Când te naști a doua oară



Există în viața fiecărui om o trăire unică, un sentiment care este posibil să se întâmple doar o singură dată. Nu, nu e vorba de dragostea adevarată, dacă asta vă trecea prin minte; nu e vorba nici măcar de căsătoria cu sufletul pereche sau de momentul în care devii părinte. Nu.
Este vorba despre acel moment când simți că te naști pentru a doua oară. Ca să ajungi să simți asta, este nevoie mai întâi să cazi in fundul prăpastiei, să realizezi unde ai ajuns și abia apoi să ieși de acolo cu propriile puteri.
Când am cazut în prăpastie, am început să-mi construiesc o casă in străfundul ei. Stăteam acolo pe întuneric, era cald, eram doar eu. Mă gândeam că nu e chiar așa rău. Mă gândeam chiar să-mi plantez flori în jurul casei, pentru a-mi face locul mai plăcut, dar întunericul nu le permitea nici măcar să creasca. Am renunțat la idee. Puteam întotdeauna să privesc în sus, pentru ca în jur nu era nimic, era negru. Acolo sus se vedea cerul în fiecare zi, era ca o lumina de la o lumânare care stătea să se stingă în orice moment. Erau zile în care picaturile de rouă ajungeau până jos la mine sau zile în care o rază de soare se strecura și ea până jos. Mă duceam în dreptul ei și mă simțeam ocrotita și așa stăteam o zi întreaga, până dispărea.
Toate până într-o zi..
Mi-am amintit de soare, de oameni, de copii și de zâmbete. Mi-am amintit de viață. Cel mai greu este să ieși din prăpastie pentru că te trage permanent înapoi. Pare ca acolo ești în siguranță și că îți poți conserva doar amintirile care te-au adus în ea pentru că de celelalte nu ai nevoie.Greșit.

Dragostea ne salvează. Cea de Sus și cea din jur.

M-am născut a doua oară. Îmi curge prezentul prin vene și mă alimentez cu clipa.

4 comentarii:

  1. Pasagera clandestină12 august 2013, 20:21

    A fost grea decolarea? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu nu, daca realizezi ca odata cu ajungi printre nori, nu e greu deloc :)

      Ștergere

Tu la ce te gândești?