"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 februarie 2013

Ziua indragostitilor..de consum

Mi-am luat inima in dinti si am zis sa vorbesc si eu despre ziua indragostitilor. Personal,  este ceva la aceasta zi ce nu imi place deloc si astazi am incercat sa ma gandesc de ce. Oare de ce nu am preluat si noi de la americani Ziua Recunostintei? Ar fi fost chiar benefic. Dedicam mereu zile din calendar pentru fel de fel de lucruri: ziua pamantului, a zambetului, sau a radioului( care este chiar astazi). Dar care le este semnificatia?
Daca ar fi ca 14 februarie sa fie o zi pe gustul meu, as numi-o Ziua Dragostei. Suna mai realist. A fi indrgostit este o stare temporara, fie ca esti indragostit de un om sau de un loc de munca. La un moment dat starea aceasta ori dispare si nu mai ramane nimic, ori se transforma in dragoste. De ce sa sarbatorim ca suntem indragostiti? Este abstract, temporar si chiar euforic sa fii indragostit. 
E multa agitatie in Bucuresti, se cumpara multe flori, tinerii merg pe strada cu capul in nori si parca te lovesti de gandurile lor :' oare ce sa-i cumpar cadou?'. Peste tot sunt reduceri, promotii, concursuri cu aceasta tematica. E debandada, e o zi a consumului. 
Prea multe inimi atarnate de tavanele mall-urilor si prea putina iubire. Din pacate e o zi in care cei singuri se simt si mai singuri. Am impresia ca sunt mai multi cei afectati de 14 februarie decat cei care poate chiar sarbatoresc.  Este ca si cand ai sarbatori ziua celor supli si cei obezi s-ar simti marginalizati si ar cadea in depresie. Nu vreau sa par un critic insensibil, dar nu avem nevoie de o zi anume pentru a demonstra celui de langa noi ca il iubim. Dragostea trebuie pretuita si sarbatorita in fiecare zi.
Nu am pus niciodata pret pe aceasta zi, nici chiar cand eram indragostita. Are un ambalaj frumos, dar este goala. 
Sa stiti ca ma cheama si Valentina si ziua  asta ramane la fel de neimportanta. Eu iubesc viata si sarbatoresc lucrul acesta in fiecare zi, ma bucur de ea si o pretuiesc pana la ultima clipa. Asa ar trebui sa facem si cu oamenii pe care ii iubim. Zi de  zi. 

7 comentarii:

  1. Rezonez din plin cu ideile si gandurile tale..
    Ceea ce intr-un mod superficial si inept unii numesc "Ziua indragostitilor" e doar o sarbatoare comerciala.
    Dragostea(cu majuscula) e eterna, efemeri sunt doar cei care o poarta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea..Oare mai sunt oameni care o pretuiesc si sarbatoresc zi de zi?
    S-a asezat o comoditate nesimtita intre noi oamenii si cat de putin devotament mai vedem .
    Subscriu randurilor tale..

    ps:Ma bucur sa vad ceva mai optimist, din nou:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata sesiunea?
      Comoditate,plafonare,lipsa de incredere sau devotament. Cam astea sunt cuvintele cheie ale unei relatii dintre doi oameni din zilele noastre. Ar fi atat de simplu sa fim onesti si intelegatori...

      Ștergere
  3. Gata sesiunea!! Ar fi fost si timpul .Nu stiu dar parca m-a epuizat mai mult ca niciodata.


    Sper ca mai exista si oameni care iubesc intr-un mod real..

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfect de acord ... nu ai nevoie de Valentine's Day ca sa iubesti si sa fii iubit ... sau ca sa daruiesti si sa primesti ... poate insa ca multi vad in asta o reasigurare a sentimentelor persoanei iubite :|

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?