"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

3 ianuarie 2013

Viaţa mea începe azi



Am un singur gând pentru noul an care tocmai a început :  pot tot !
Nu îmi neg trecutul , nu îl ascund , nu regret aproape nimic , dar acum, spre deosebire de anii trecuţi ştiu să fac diferenţa între ceea ce merită şi ceea ce nu a meritat niciodată.
Mă încăpăţânez mereu sa văd ce-i mai bun în oameni şi uit cu desăvârşire că răul din ei iese la iveală şi  mai devreme sau mai târziu, se va răsfrânge şi asupra mea.
Acum , la un nou început , pot să scriu câteva rânduri despre cel mai bun , dureros şi greu an din viaţa mea : 2012 .

- indiferent cât de mult rău ţi-a făcut un om , găseşte în tine puterea să ierţi mai întâi şi uitarea va veni cu timpul
- ai răbdare
- nu timpul vindecă rănile , el doar te învaţă să trăieşti cu ele
- nu răspunde cu rău, răului . Viaţa este compusă din aceleaşi momente , însă le trăim cu alte persoane , în alte locuri, la alte vârste . Dar totul se repeta. Aşa că, mai devreme sau mai târziu, răul făcut se va întoarce împotriva ta când te aştepţi mai puţin
- aminteşte-ţi întotdeauna de cei care ţi-au fost alături , răsplăteşte-i şi ţine-i aproape
- doar părinţii te vor iubi până la adânci bătrâneţi , preţuieşte-i
- fii mulţumit cu ceea ce ai
- zâmbeşte în fiecare zi , viaţa este o minune
- mergi mai departe , trecutul te poate ţine în loc dacă nu găseşti înţelepciunea de a-l accepta
- ţine minte că totul se întâmplă cu un motiv
- oamenii nu se schimbă
- iubirea este frumoasă, oamenii răi te fac să o vezi altfel
- fii bun cu tine însuţi
- nu căuta să fii fericit , caută să găseşti echilibrul tău
- oamenii îşi urmăresc propriul scop
- îndepărtează-te de oamenii de la care nu ai ce învăţa
- fii bun
- să nu uiţi că ai iubit cândva


va urma..






şoptit


hai să ne prefacem
că nu s-a întâmplat nimic
hai să ne prefacem că nu mi-ai zdrobit inima
cu unul din gesturile tale
atât de greu de înțeles
șșșșt, nu s-a întâmplat nimic
nu mi-ai distrus liniștea în mii de bucăți
dând-o de pereții camerei în care cândva ne-am iubit
e ok, nimic nu s-a-ntâmplat,
ce bine ne prefacem
tu – într-o pufoasă iluzie
eu – într-o mare, eternă confuzie;
să ne prefacem, hai, hai
tu într-o insulă, eu în mai stai
sau, poate mai bine
să ne prefacem că eu n-am existat
că tu n-ai existat
uite, încep eu,
poate-ntr-o zi, iubirii noastre
i se va dedica un muzeu
( sursa http://ivcelnaiv.ro )








2 comentarii:

  1. "Am un singur gând pentru noul an care tocmai a început : pot tot !"

    Serios? Poti tot?

    1.Poti sa respiri sub apa?
    2.Poti sa faci 100 de flotari cu mainile legate la spate?
    3.Poti sa alergi in maini dupa autobuz, sa te urci in maini si sa capsezi biletul cu picioarele?
    4.Poti sa sfidezi gravitatia?
    5.Poti sa citesti aceasta intrebare cu ochii inchisi? :))
    6.Poti sa mananci 100 de sarmale in 3 minute? (recordul meu personal)
    7.Poti sa te duci intr-un cinematograf unde ruleaza filmul Twilight, intr-o incapere plina cu persoane ce poarta tricouri inscriptionate Team Jacob si sa strigi: "TEAM JACOB SUCKS!!" ?
    8.Ultima dar nu cea din urma: poti sa ghicesti cine a scris asta? :P
    !!Textul de mai sus este o gluma si trebuie considerat ca atare!!

    sper ca ti-am facut ziua mai frumoasa si iti doresc sa poti tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca m-as descurca la punctele 6 si 7 :)) si punctul 8 este cu siguranta cel mai dificil , pentru ca nu am nici cea mai vaga idee . Ideea e ca scopul a fost atins : am zambit dupa ce am citit comentariul .


      Multumesc tare mult si mi-as dori ca si tu la randul tau sa poti tot .


      O seara frumoasa,

      Oana

      Ștergere

Tu la ce te gândești?