"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

10 ianuarie 2013

Vând inimă ( urgent )




  Tuturor celor interesaţi , vând o inimă în stare de funcţionare perfectă . Ştiu , ştiu.. o să va gândiţi că este o minciună. Cine ar vinde o inimă fără ca ea să aibă probleme şi de ce ?
Inima mea este rezistentă la şocuri puternice şi nu prezintă semne sau zgârieturi deşi a fost supusă unor intervenţii mai dificile. Problema principală a ei este mintea mea.  O boicotează . Şi în felul acesta , funcţiile mele de judecată sunt serios afectate . 
  Aşa că am stat şi m-am gândit foarte bine :să renunt la principii, la gândire, la minte sau la inima mea ?



  Simplu.
E negociabil . Accept şi alta la schimb. 

2 comentarii:

Tu la ce te gândești?