"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 ianuarie 2013

Nu-mi spune că aşa a fost să fie




    Nu cred în "dacă le este dat să fie impreună , la un moment-dat drumurile lor se vor intersecta din nou" . Nu cred în destin , soartă sau în "ce ţi-e scris".Nu cred în "dacă este să fie al tău , se va intoarce ,dacă nu,nu a fost niciodată al tău".Refuz să cred ,indiferent de argumentele pe care mi le aduci.
   Este ca şi cum mi-ai vinde gogoşi. Parcă m-ai pune pe hold când tot tu eşti cel care mă sună . Parcă ai cumpăra ciocolată special pentru mine, dar nu m-ai lăsa să o mănânc atunci , pe motiv că oricum este a mea şi pot să mai am răbdare.
   Viaţa înseamnă a alege. Nu poate nimeni să-mi spună că urmez un şablon prost făcut.Prefer să ştiu că atunci când greşesc este din vina mea, nu pentru că aşa mi-e scris şi aşa trebuia să se întâmple.Cred că este cineva acolo sus care coordonează ceea ce se întâmplă cu noi, dar cred în acelaşi timp, că alegerile bune sau rele sunt strict responsabilitatea noastră. Noi facem cursul vieţii noastre.
   Nu da vina pe "nu vezi că totul pare să stea în calea noastră ?". Nu da vina pe destin, semne, vise şi "aşa a fost să fie" dacă nu eşti în stare să recunoşti că aşa ai vrut tu să fie.Sunt într-adevăr un om visător , sunt o romantică incurabilă deşi mă prefac că nu cred în iubire.Însă atunci când trebuie , sunt raţională ca un medic în mijlocul unei operaţii pe cord deschis.Îmi asum ce nu-mi iese , e rezultatul acţiunilor mele nu e "mâna destinului".

  Ce-ar fi să nu te mai consolezi cu gândul că,dacă ai fi făcut lucrurile altfel,tot acolo ajungeai? Încearcă doar,apoi vom vedea dacă gândurile tale te vor mai lăsa să trăieşti. 



Toţi suntem mari actori. Numai că jucăm ca pe vremuri, cu măşti.-Cella Serghi


 

8 comentarii:

  1. In aceeasi nota:"Nu, n-am nevoie de scuze. Mi-era dor de iubire... Un dor vechi si cumplit." -Cella Serghi

    Asta imi inspira.
    Cand am trecut prin ceva asemanator tie (din ceea ce deduc)cineva mi-a spus la sfarsit ca inainte de orice trebuie sa am grija de sufletul meu.Iti spun si tie asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cella Serghi este autoarea cartii mele preferate , citatul acela mi-a mers la suflet..ca tot l-ai adus in discutie .
    Multumesc pentru ceea ce mi-ai spus si pentru ca ai trecut pe aici..am grija de sufletul meu , poate nu atat cat ar trebui , dar incerc inca sa mi-l recuperez .


    Oana

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place tare mult Cella Serghi.Uneori ma ridica dar alte ori ma izbeste de pamant.Are niste citate deosebite!

    ps:"I'm thankful for every break in my heart.
    I'm grateful for every scar,some pages turned,
    some bridges burned,but there were lessons learned."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Îţi mulţumesc sincer!


      p.s: "Gian: Uneori mi se pare că suntem surdomuţi, Mirona. Ba chiar mai rău. Ei au destule mijloace să se exprime, să se înţeleagă.
      Mirona: Şi nouă ce ne lipseşte, Gian? Puţin curaj, puţină sinceritate."- Cella Serghi

      Ștergere
  4. "Putin curaj" pentru a trece mai departe.Nu te mai uita in urma.E mai bine..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma uit in trecut,ca sa-mi amintesc cate motive am sa zambesc prezentului.

      Ștergere

Tu la ce te gândești?