"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

18 noiembrie 2012

Dialog cu inima



- Draga mea , cat te mai ascunzi ?
- Atat cat trebuie. Sunt lucruri care nu se spun . Sunt lucruri pe care le simt si le ascund undeva in adancul tau, inima, acolo le e locul.
- Crezi ca daca le-ai spune cu voce tare ai schimba ceva?
- Aminteste-mi te rog ultima data cand am spus ceva , ce aveam pastrat doar pentru mine si pentru tine , inima..si a adus ceva bun dupa ?
- Ti-as putea aminti multe asemenea situatii , dar te-as dezamagi cu finalul .
- La ce bun atunci ?
- La tine te-ai gandit?
- Eu = inima .
- Daca m-ai conecta la creier ai functiona si tu in conditii normale.
- Face parte din farmecul meu.
- Prin urmare, scoate afara tot ce ai pe inima, pe mine. Spune cu voce tare , altfel n-o sa fii niciodata libera.
- Inima , draga..Esti atat de mare si de puternica , incat am impresia ca esti capabila sa suporti inca pe atat de acum inainte. Asa ca , tine acolo bine toate lucrurile pe care as vrea sa le spun dar nu pot. Sau nu vreau. Tine-le bine pentru noi doua. Oamenii uita ca au inima, uita sa o foloseasca. Eu o fac, dar pe ascuns. N-as vrea sa par o ciudata pe langa ei.. Mi-ai adus doar necazuri ce-i drept , dar ce am acolo in tine , nu are nimeni. Sunt lucruri pretioase si dragi. E dragoste , inima. Dragostea nu piere, nu cea adevarata.  Nu ma mai sili sa fac ceea ce nu trebuie . Intr-o buna zi , vei putea din nou sa te deschizi si sa faci loc altor sentimente pe care eu le voi putea pronunta cu voce tare. Pana atunci , noi doua avem o mare taina.
- Sa stii ca daca eu ma dau batuta , tu n-ai rezista o clipa.
- Tu, sa renunti ? Chiar si cand bataile iti vor fi mai rare ..vei fi puternica.
- Atunci, te rog, cheama-ma inapoi la tine.
- Mai stai putin unde esti...e dragoste acolo..
- E, dar nu pentru tine...e de la tine..naivo.
- Inseamna ca n-am trait degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?