"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

25 octombrie 2012

Spera si renunta

Spera si renunta.

    Cuvintele astea doua in acelasi context pare ca nu merg. Suna ca o contradictie. Eu mi-am spus ca merita testat : cum sa renunti dar sa nu te lasi batut. E greu sa faci distinctie intre bine si rau, e greu pana si cand vine vorba de tine. Numai ai idee daca " e spre binele meu"- este intr-adevar un bine ; dar daca nu incerci nu stii. 
    De aceea, in viata, raul ni-l facem singuri. Noi il provocam si oamenii din jur il alimenteaza. Ar trebui sa ne gandim de doua ori inainte sa spunem " cat rau mi-a facut omul acela". Noi permitem sa se intample. Daca am sti sa renuntam uneori, dar totodata sa mergem inainte, ar fi totul mult mai simplu.
    Ne place sa riscam si nu zic ca nu merita,dar cand stii din start ca incerci sa vezi DACA se poate, e totul compromis.  Incerci PENTRU CA se poate!




"Invata din ziua de ieri, traieste astazi si spera pentru maine."


2 comentarii:

  1. Buna Oana,

    Ceea ce ai descoperit este foarte adevarat, referitor la cele doua cuvinte.

    Uitandu-ma totusi la citatul scris de tine, in josul paginii, am putea folosii cele doua cuvinte chiar acolo. Chiar daca in citat cuvintele s-ar lega, nu gresim indreptandu-ne atentia spre ceea ce le leaga?

    Personal am observat in jurul meu ca primesti ceea ce iti doresti si plecand de la acest fapt oamenii incearca din rasputeri sa descopere de ce au defapt nevoie si apoi incep sa viseze.

    "Dreams are free" sunt cuvinte foarte puternice dar oare profitam de aceasta gratuitate? Ce s-ar intampla daca ai trece la "actiune" si ti-ai picta viata asa cum vrei sa fie, la fel ca un pictor gata sa isi inceapa creatia?

    Succes in tot ce faci!

    Cu stima,
    SM

    P.S. - Iti recomand sa folosesti culori vesele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna SM ( desi e destul de ciudat sa ma adresez asa )


      Nu stiu de ce am impresia ca ar trebui sa citesc printre randuri, cand vine vorba de comentariile tale. Sa stii ca numele blogului nu este ales la intamplare si vreau sa cred ca profit de gratuitate. Asta ma caracterizeaza : sunt o persoana care viseaza si spera. Am si o parte rationala , doar ca iese la suprafata cand ii convine .



      Multumesc din nou pentru timpul petrecut pe aici ..

      O seara cu zambet !


      P.s : sunt culori calde intotdeauna

      Ștergere

Tu la ce te gândești?