"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 octombrie 2012

Iti mai aduci aminte ? ( 4 ani )


"Îţi mai
 aduci aminte ziua când ai luat soarele şi mi l-ai pus în suflet?"-Lucian Blaga




Iti scriu ca sa nu uit ca te-am iubit..

         Daca acum 4 ani , cineva mi-ar fi pus in fata ochilor imagini cu ceea ce avea sa urmeze in viata mea , oare as fi schimbat ceva?
        Era o zi calda de toamna , vara inca vroia sa mai ramana si tot ce putea face era sa pastreze razele soarelui pe timp de zi. In seara aceea a batut un vant rece , cu el si inima mea, fara oprire. Am fost tahicardica pentru o seara.  Tot ce stiam despre tine la prima noastra intalnire era numele tau si numarul de telefon .Ai fost un necunoscut din primul moment in care te-am zarit si, oricat de trist suna , ai plecat din viata mea tot ca un necunoscut. M-am indragostit fara sa stiu , pentru ca nu aveam idee ce inseamna asta. Credeam ca e ca in filmele romantice, doi oameni se saruta , petrec mult timp impreuna si traiesc fericiti chiar daca filmul se termina. Nu parea ceva prea deosebit. Mie mi-a(i) schimbat viata.
        Aceasta zi, 13 octombrie 2008.. va ramane in inima mea , ca fiind ziua in care m-am nascut ca sa traiesc pentru tine. Asa cum a  fost povestea noastra ( poate ca a meritat intr-un final, nu stiu, nu voi sti niciodata ) , a avut unicitatea ei.
         Daca vreodata vei cauta un loc linistit in care sa te refugiezi si sa uiti de toate din jur, ascunde-te cu 4 ani in urma si ramai acolo pentru cateva clipe. O sa-ti amintesti de mine. Doar atunci. Vei realiza ca iubirea aceea pe care ti-am purtat-o n-o s-o mai regasesti. Pentru ca doar un copil poate iubi cu tot sufletul , plin de sinceritate, fara resentimente , fara "uratul" din lumea oamenilor mari. Doar o data in viata esti copil.
        Poate nu-ti mai amintesti de mine sau poate nu vrei dar intr-o buna zi o vei face. Atunci sa te gandesti la un lucru : nu te-ai mai uitat in urma ta cand ai plecat. 

                                                                  13 februarie 2012 - Ziua in care ai murit pentru mine. 




13 comentarii:

  1. hmmm...cum e viata....pe 13 octombrie am pus stop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o zi poate avea cate o semnificatie diferita pentru fiecare dintre noi..

      Ștergere
  2. si totusi..daca a murit..de ce te alimentezi scriind despre el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca ar trebui sa ma justific si sa dau o explicatie pentru ceea ce scriu ,insa o sa iti raspund. In primul rand NU ma alimentez in niciun fel . In al doilea rand , chiar daca cineva a murit sau a disparut , nu a luat cu sine si amintirile . In ultimul rand, scriu despre aceasta persoana pentru ca mi-a schimbat tot ce inseamna perspectiva asupra vietii si pentru a NU uita cat am evoluat din clipa in care a disparut din viata mea.

      Ștergere
    2. Scriu pentru mine, pentru sufletul meu, nu pentru el. Scriu pentru ca asta sunt eu , pentru ca stiu ca am dat tot ce am avut mai bun , ca am iubit fara sa ma gandesc la repercursiuni . Poate ca imi hranesc si orogliul, cine stie, draga anonimule :)

      Ștergere
  3. "Doar o data in viata esti copil".. mhm ... nu cred ca nu mai esti copil ... doar l-ai ascuns undeva in tine, cu teama sa il mai scoti, nu cumva sa il mai raneasca cineva. Dar nu poti renega cine si ce esti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrurile pe care nu le spui tu, le spun altii despre tine.. E foarte probabil sa ai dreptate .
      Iti multumesc pentru ca m-ai citit , o zi cu zambet sa ai :)

      Ștergere
  4. mai intru din cand in cand pe blogul tau .... citesc .... sunt multumit ca mai sunt oameni care pot "imparti", eu am renuntat de mult, scriu doar pentru mine. Sunt - deocamdata - o insula.
    Eugen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cum este la mine aici ? Imi permit sa fac o astfel de comparatie fara sa jignesc in vreun fel : ca la alcoolicii anonimi ; treci pe aici, iti spui povestea , pleci mai departe . Dar imparti cu ceilalti o poveste. Eu asta fac. Mi-ai spus ca ai reuntat, am facut si eu asta si un mesaj anonim mi-a reamintit ca e bine sa scriu, ca asta ma defineste si sa nu las sa se piarda lucrul acesta. Nu stiu cum este din perspectiva cititorului anonim , dar eu ma bucur sa pot imparti gandurile. Ar trebui sa parasesti insula aceea .


      O zi cu zambet :)
      Oana

      Ștergere
  5. "Totul n-a fost decât un vis frumos şi scurt care n-a trăit mai mult de câteva clipe ." -M Drumeș

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As prefera sa citez din Ion Minulescu aici:

      "Dacă-ai crezut c-ar fi putut să fie
      Ceva mai mult decât ce-a fost, te-ai înşelat!
      N-a fost decât un început de nebunie,
      De care-ntâmplător ne-am vindecat!"

      :)

      Ștergere

Tu la ce te gândești?