"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

27 august 2012

Crede in tine .

    Toti cei care trec pe aici si ma citesc vin cu cate o poveste in spatele lor. De altfel, cu totii ne purtam povestea. E posibil ca unii dintre voi sa citeasca ceea ce am scris din anii anteriori,apoi sa ajunga in prezent si sa ajunga la concluzia ca ma contrazic. Pentru ca acum ceva timp, tot ceea ce scriam purta amprenta dragostei, insa tot ceea ce scriu acum poarta amprenta maturizarii. Cel putin asa vreau sa cred. Vreau sa va spun un lucru : nu inseamna ca tot ceea ce am spus in trecut nu e adevarat, nu inseamna ca daca atunci credeam in dragoste si acum numai cred, ea nu exista. E dovada vie a faptului ca viata e imprevizibila. Nu mai obisnuiesc sa vorbesc din punct de vedere personal, ci sa spun totul la persoana a IIa, pentru ca sunt multi care se regasesc in aceste randuri. 
     Sa va spun un lucru esential :in momentul in care inveti sa crezi in tine, ti se deschide un orizont nemarginit in fata ochilor. Cu totii avem ceva mai presus de noi in care credem, poate in Dumnezeu ( cazul meu) sau poate in orice altceva care e important pentru noi. Nu as vrea sa particularizez,suntem diferiti. Insa esentialul este acela de a crede in propria persoana. Din cauza ca viata mi s-a schimbat radical, am ajuns sa ma denigrez, sa spun ca eu sunt de vina pentru orice lucru care odata a fost bun si acum a devenit rau in viata mea. Nu. Da, e important sa constientizam greselile noastre, sa le corectam si sa nu le repetam, dar sa nu uitati ca fiecare dintre voi este pretios in felul sau. Intotdeauna mi-a fost teama de ceea ce presupun altii, de ce ar putea crede daca as face un lucru , desi intentiile mele ar fi unele bune; si un om intelept mi-a dat un raspuns care acum este motto-ul meu :" FII BUNA CU TINE INSATI." Vreau sa transmit mai departe acest lucru si daca macar un singur om va crede mai mult in el dupa ce va citi aceste randuri, eu ma declar multumita.  
     Nu conteaza opinia celorlalti , daca tu, eu, avem constiinta impacata si stim de ce actionam asa. Sa nu va puneti increderea intr-un alt om, mai mult decat in voi. Asta va va duce intr-un punct in care o sa ramaneti fara acel om si n-o sa stiti incotro sa mergeti. Spera si crede! O sa fie mereu si piedici , important e sa va faca mai puternici dupa ce va doboara. 

 " Datoria mea este sa fiu sincer cu mine insumi" - George Calinescu


4 comentarii:

  1. hmm... eu as vedea lucrurile putin diferit in sensul ca... a crede in Dumnezeu sau intelu tau nu este acelasi lucru in a crede in tine...
    personal nu am crezut niciodata in mine ca si persoana, sau respect sau altceva. Foarte greu iau nu accept o kignire fata de propia persoana. In schimb cred extem de mult in telul meu, si sunt extrem de "inteopat" atunci cand oameni se iau de lucrurile/oameni pe care ii respect.

    si app. iubirea exista, dar nu orice relatie inseamna si iubire.. defaot prea putine si prea rare... si ca explu iti dau acei batranei care inca se mai tin de mana cand merg pe strada

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ,sincer, ca ar trebui sa citesti mai cu atentie ceea ce scriu, pentru ca nu am zis o secunda ca a crede in Dumnezeu este acelasi lucru cu a crede in tine. Si ,plus de atat, nu am spus ca iubirea nu exista ci doar ca nu mai cred eu personal in iubire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ridic mana si iti spun ca dupa ce am citit amanuntit ce ai scris aici, cred mai mult in mine. Ce-i drept, nu mi-e greu sa ma regasesc. Parca e scris pentru mine. Presupun ca aveam nevoie sa-mi aminteasca cineva asta. Ma gandesc serios sa-mi fac ceva cu inscriptia "trust yourself". Poate nu mai uit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai mare greseala pe care o putem face este aceea sa uitam de propria persoana si de cat de importanti suntem. Sa nu te uiti, esti pretioasa si unica .

      Ștergere

Tu la ce te gândești?