"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

24 iunie 2012

Scrisoare catre un strain pe care l-am iubit



În mine se mai vorbeşte şi azi despre tine.- Lucian Blaga



Strainule,
      
   astazi e despre tine.

            Nu ne-am vorbit de mult si nu ne-am intalnit privirile de ceva vreme . Pare ca suntem in colturi diferite de lume si pare ca nici nu ne-am cunoscut vreodata. Imi amintesc vag de tine, esti ca si o carte veche si valoroasa pe care am uitat-o undeva in biblioteca si peste care am asezat ziare si reviste din prezent. Parca mi-as dori sa recitesc cartea respectiva, dar cum o stiu deja pe dinafara, gandul pleaca de la mine. Mai bine rasfoiesc o revista.
              Oamenii din jurul meu ma mai intreaba de tine , zambesc si prefer sa le spun ca e cald afara. Ciudat e ca desi refuz sa vorbesc despre tine , stiu ca daca as incepe sa fac asta , mi-ar straluci ochii si nu m-as mai opri ore intregi din vorbit. Apoi m-ar invalui o tristete si as regreta. Mereu am impresia ca tot ce este legat de tine este echivalentul unui regret. Apoi incep sa regret ca regret.
         Si uite asa ratiunea si inima joaca fotbal in interiorul meu. Ti-am spus ca nu urmaresc nimic prin randurile astea? De fapt , imi urmaresc propriul interes : linistea mea. Mai am si momente de egoism . Vreau sa stii ca nu mi-e dor de tine . Am totusi un dor ciudat care te include si pe tine : amintiri , locuri , trairi , senzatii, clipe, dragoste, intimitate , mirosuri, cantece , versuri, vacanta , ploaie, luna , seara. Un amalgam. 
            Stiu ca esti bine si ma bucura acest lucru -fara nicio urma de ipocrizie in vorbele mele. Mereu am fost sincera si n-am sa ma ascund acum.  Esti un om ca toti ceilalti, insa prin ochii mei ai fost pentru o perioada indelungata unic si perfect- ca in povestile din literatura. Iubirea mea te facea cel mai frumos om din lume.Nu zic ca ai incetat sa fii , nu stiu cum esti acum, poate esti si mai frumos. Dar motivul nu mai e acelasi.
           Am stiut sa scot la iveala omul insufletit din tine , sa-ti cunosc bunatatea si sa am parte de tot ce puteai oferi mai bun unui om. Stiu sa fiu recunoscatoare pentru asta. Cum orice lucru are un final si nimic nu este pentru totdeauna, ar fi trebuit sa anticipez sfarsitul. Doar ca am refuzat.
          Asa sunt eu , mereu cred ca Dumnezeu si timpul aseaza lucrurile si o sa fie bine. Tu nu ai avut niciodata incredere in noi. Speranta si lupta mea nu erau suficiente pentru a depasi orice obstacol. Nu, nu dau vina pe tine. Imi asum greselile si le cunosc, nu m-a interest sa vad unde ai gresit tu pentru ca nu este treaba mea. Va trebui tu, intr-o buna zi ,sa infrunti greselile si sa ti le asumi singur.
             Tin sa-ti multumesc ca te-am iubit.Si inca ce mult te-am iubit. Da , folosesc verbul “a iubi”- la trecut. Si iti multumesc pentru ca m-ai invatat sa fiu puternica.  Sa fii mandru de lucrurile astea.


Asa imi inchei scrisoarea catre tine ,dragul meu strain.

Sa nu ma uiti,
Dragostea.



P.S : “Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

10 comentarii:

  1. Doamne, in doua zile ti-am citit tot blogul, este superb si ma regasesc in fiecare postare :| ! Superba este si aceasta postare, a stors ceva lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Ana .. nu stiu daca sa ma bucur ca te regasesti pe aici, pentru ca rareori gasesti optimism in cuvintele mele, dar stiu ca ma bucur pentru ca ai avut placerea si rabdarea sa ma citesti

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrarea asta m-a lasat fara cuvinte. Chiar se vede ca ai scris din suflet...

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo de PS, acelasi lucru mi l-a spus si mie cineva dupa o despartire crunta... sa nu uit cumva sa mai privesc nuferii din cauza mlastinii.
    Si eu ma regasesc in scrisoarea catre "strainul" tau... cu totii avem "straini" in suflete..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi la randul nostru vom fi "straini" pentru altcineva.. viata e un sir cu intamplari, aceleasi. Doar ca se intampla intr-un alt timp, cu alti oameni si sub o alta forma. Insa , imi permit sa compar viata cu ceva " repetitiv".
      Iti multumesc ca m-ai citit ...iti doresc sa fii impacata cu tine insati si de acolo inainte vei sti sa iei deciziile cele mai bune pentru tine.

      Ștergere

Tu la ce te gândești?