"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

3 aprilie 2012

Unde ne-am lasat sufletele?

Ati avut vreodata un moment in care ati fost plini de ura,ranchiuna si de rautate la cel mai inalt nivel? Unul din acele momente in care simti ca orice urma de bunatate din tine a disparut, cand iti imaginezi ce-i mai rau pentru un om si vrei sa-l vezi pana si mort? Sper ca nu. Pentru ca va face efectiv sa uitati ca aveti un suflet , va transforma in monstri.
Presupun ca in viata fiecaruia dintre voi exista amintiri urate : persoane care v-au facut rau , prieteni care v-au tradat ,iubiri care v-au frant inima.. Sunt inevitabile , sunt printre noi , fac parte din viata. De ce ? Noi, oamenii le provocam. Facem toate astea chiar si cu buna stiinta uneori, fara scrupule , fara sa ne gandim la cel de langa noi.
Regret sa spun dar am simtit atata ura in suflet in ultima vreme .. Mi-e teama ca nu cumva sa ajung sa ma mint singura spunand ca AM IERTAT acei oameni care mi-au provocat amintirile urate din viata mea. Vreau sa cred ca mi-am gasit puterea sa iert, doar ca pe zi ce trece ..in loc sa fiu mai impacata cu mine , simt mai mult dispret ca niciodata.
Cum sa ierti ceva de neiertat?CUM?

2 comentarii:

  1. nu am nimic de spus... stiu cum e, stiu cum te simti si probabil ca nimic din ce am zis si voi zice nu va schimba ceva...dar
    Esti ABSOLUT sigura ca acei oameni ti-au provocat NUMAI amintiri urate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea este foarte adevarat ce spui tu insa...eu sunt de parere ca exista 2 categorii de oameni in viata noastra: oameni care apar episodic si fac fie rau fie bine , niciodata ambele ..si oameni care zabovesc mai mult langa tine si au timp sa faca rau, sa-l repare sau sa-ti faca bine si sa nu-i uiti vreodata.. Ca sa iti raspund la intrebare : sunt ABSOLUT sigura ca in final , raul facut e mai mare decat toate amintirile frumoase..

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?