"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

18 aprilie 2012

Oamenii NU se schimba


..


Am stat si m-am gandit ceva timp la un lucru : se schimba oamenii sau nu? Cred ca mereu am spus ca DA oamenii se schimba si acum , de curand, am realizat exact contrariul. Ganditi-va mai intai la voi apoi la celelalte persoane si o sa-mi dati dreptate.
Tindem sa credem mereu ca facem lucrurile in asa fel incat sa devenim mai buni , sa imbunatatim anumite parti, fie ca sunt pe plan personal,intelectual,profesional.Ne place sa anticipam mult si uitam ca desi in ordinea fireasca a lucrurilor totul ar trebui sa urce ,treptat, de la rau la bine, nu este asa. Garanteaza cineva ca in viata trebuie doar sa urci? Nu.
Intotdeauna , dar INTOTDEAUNA o sa ne intoarcem la persoana care am fost initial. Face parte din noi, este acolo, poate ca nu ne-o dorim sau poate ca nu ne mandrim cu acel eu al nostru dar daca il negam n-o sa dispara. E ca si cu greselile pe care le facem din nou si din nou.. Invatam din ele, suntem si constienti de ele, dar nu ne oprim.
Eu ,nu m-am schimbat , am mai invatat cate ceva intre timp , poate ca mi-am schimbat stilul vestimentar si nu-mi mai place atat de mult ciocolata alba pe care obisnuiam sa o ador, DAR ,in adancul sufletului am ramas aceeasi persoana ,trasaturile dominante vor iesi mereu la suprafata : daca obisnuiam sa mintim si avem senzatia ca ne-am indreptat, ne inselam, o sa mintim iar; daca eram dezordonati si ne-am impus sa fim mai calculati si ordonati si chiar ne-a iesit acum , o sa fie iar haos.
Traim aceleasi momente in aceasta viata,doar ca sub o alta forma: se schimba doar timpul,locul si eventual oamenii din jur care dispar si ,inevitabil, sunt inlocuitii de altii . Doar nu degeaba viata este comparata cu o roata care se tot invarte si ajunge intr-un punct in care a mai fost odata , si inca o data.. Am facut paranteza asta ca sa intelegem cu totii ca NU, nu ne vom schimba niciodata : esenta e acolo. Devenim o versiune mai buna sau mai rea a noastra , dar tot acolo suntem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?