"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

28 februarie 2012

Sunt inca aici..(Povestea unui puzzle)




Cand esti genul de persoana care se ataseaza de orice din jurul sau , detasarea de ceva indispensabil face ca o parte din tine efectiv sa se piarda.

*
Fiecare dintre noi este ca un puzzle, daca o singura piesa lipseste ,este inutil acel puzzle..te uiti cu regret la el, poate ca avea foarte multe piese ,insa daca doar una singura lipseste, aceea l-a facut sa nu mai aibe nicio valoare.
Eu sunt un puzzle cu 1000 de piese.In acest moment una singura lipseste si nu-mi mai gasesc rostul. Incercand sa gasesc solutii, am facut mai rau. Te apasa regretul acelei piese care lipseste , te sufoca dorul si desi mai exista alte 999 de piese,golul ramas in lipsa ei face ca toate celelalte sa-si piarda din valoare si chiar din utilitate.
Cum sa gasesti o piesa identica intr-o lume atat de mare? Cum sa se potriveasca la fel de perfect in acel loc?Nu e posibil.

**
Si golul ramane.
Unde este piesa mea? S-a amestecat cu piesele unui alt puzzle, stiu asta. S-a pierdut si incearca sa-si gaseasca locul acolo, desi cunoaste si drumul inapoi catre mine si desi acolo...pur si simplu nu este locul ei.

***

O sa-mi umplu golul care a ramas cu toate amintirile acelei piese. N-am sa-i permit alteia sa vina in locul ei ,niciodata. Dar n-am sa o intorc nici pe ea din drum, si-a ales un alt puzzle.




"Scrie ca sa nu te pierzi pe tine.."- nu stiu de ce
dar cuvintele unui necunoscut m-au inspirat
si m-au facut sa realizez ca
..sunt inca aici.

8 comentarii:

  1. E nedrept dar orice are un moment cand dispare. Din fericire ramanem cu amintirea.Frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Amintirile sunt singurele care nu dispar si pe ele nu ni le poate lua nimeni. Ce e mai ciudat e ca raman intotdeauna in memoria noastra doar amintirile frumoase,cele urate dispar pur si simplu..odata cu trecerea timpului evident.. multumesc pentru ca m-ai citit Cris:)

    RăspundețiȘtergere
  3. exista o persoana care imi spune mereu la greu, ``capul sus``...deci...CAPUL SUS !

    nu stiu daca e dor o coincidenta. am recitit astazi un mesaj din Eliade pe care l-am post si pe blogul meu. se potriveste perfect cu ce a ai scris tu. ar fi cazul sa il citesti. poae te ajuta

    RăspundețiȘtergere
  4. prin mesaj vroiam sa zic de fapt citat :D nu stiu unde imi e capul.

    din pacate saracul Eliade e mort si nu are cum sa imi trimita mesaje :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Amintirile nu ne mai pot omori, cel mult pot face o rana sa doara si sa sangereze din nou. (N. Iorga)

    RăspundețiȘtergere
  6. m-au amuzat comentariile tale cu privire la Eliade:)) si citatul despre amintiri..poate fi un motto pentru oricine

    RăspundețiȘtergere
  7. Inca o data ma regasesc in ceea ce scri...Mi-a placut comentariul de mai sus in care ai spus ca amintirle raman. Si eu sunt de aceeasi parere. Niciodata nu se schimba...

    P.D Eu si sora mea suntem innebunite dupa blogul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu aveti idee fetelor cat ma bucura acest lucru , faptul ca niste necunoscute tresar la cuvintele altei neunoscute si se si regasesc in ele.. inseamna mult pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?