"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

16 ianuarie 2011

(pre)SESIUNE


Prima mea sesiune..in niciun caz nu voi sarbatori acest 'eveniment', dar sper sa am motive de sarbatorit dupa. E bine sa ai o activitate permanent, sa-ti ocupi timpul si sa uiti de alte probleme care incearca sa te distraga de la ce ti-ai propus..Ce-i drept e cam stresanta si 'plina' de nopti nedormite, dar avand in vedere ca e pe termen relativ scurt, nu e chiar atat de ingrozitor. Recunosc, imi place mai mult la facultate decat mi-a placut in liceu..desi majoritatea gandesc exact pe dos.
Mi-ar fi placut putin mai mult suport moral in perioada asta..ma face sa fiu mai sigura pe mine, pentru ca mereu am fost slaba si nu am avut incredere in mine si in ceea ce as putea realiza..si cu toate astea, imi urmez visul..Prietena mea( din liceu )si totodata colega de apartament impartaseste aceeasi soarta cu mine,asa ca ne descurcam noi.
Vom vedea ce va fi de acum inainte..mai sunt 3 saptamani si gata(o sa ma duc si acasaaaa)..timpul mereu zboara, minte sa avem! Succes tuturor care sunteti in sesiune, multa concentrare!Ne distram noi dupa !

2 comentarii:

  1. Bafta multa, Uoana!
    Am avut aceleasi probleme si eu la prima mea sesiune!
    Asa cum zice un proverb latin "repetitio est mater studiorum", deci daca studiezi si te pregatesti bine, nu ai de ce sa-ti faci griji si probleme!
    Minte limpede si putere de munca sa fie!Bafta!
    Sa ne spui si cum a iesit, la final!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc tare mult, esti foarte draguta..>:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?