"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

21 ianuarie 2011

My mind tells me to give up, but my heart won't let me.


Am spus sa-mi ascult inima pentru ultima data, desi nu merita ascultata..tot ce am facut pana acum a fost sa urmez 'spusele 'ei si nu au ramas decat regrete. Dar, am facut un pact cu mine..Nu as fi putut sa mi-o iert vreodata daca stiam ca nu am facut tot posibilul si imposibilul pentru a mai trage putin de timpul nostru..Mi-am promis ca dupa aceasta ultima "ascultare", voi gandi rational si numai cu creierul.
Inca nu pot spune daca a meritat sau nu sa ma mai umilesc o data, desi am o vaga presimtire ca a fost in zadar..oricat de optimista as fi.
In ultima instanta, dupa parerea mea..trebuie sa ne ascultam inima.Poate fi mai greu pentru cei cu orgoliu, dar cum eu nu cunosc acest cuvant..mi-a fost mai usor.
Diferenta dintre noi doi, este ca tu REFUZI sa-ti asculti inima...
DE CE ai face asta cand sentimentul e inca acolo?

4 comentarii:

  1. E foarte greu sa gandesti rational si numai cu creierul atunci cand inima ta apartine altcuiva.E mai bine sa regreti ceva ce ai facut, decat sa regreti faptul ca nu l-ai facut niciodata.
    Dupa orice ploaie apare soarele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "E mai bine sa regreti ceva ce ai facut, decat sa regreti faptul ca nu l-ai facut niciodata."

    exact!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. "DE CE ai face asta cand sentimentul e inca acolo?"

    deci intrebarea de la final este foarte bine gandita, te lasa fara cuvinte.
    eu refuz sa imi ascult inima... [in aceasta perioada] in legatura cu un baiat, il iubesc ca pe un frate , dar acum nu mai suntem asa de buni prieteni...si totul din cauza mea.
    Oricum... incerc sa ma indepartez din ce in ce mai mult, cu greu, pentru ca eu il vreau aproape. O fac pentru ca stiu ca nu il mai pot avea...
    Te-ai gandit vreodata ca raspunsul la intrebarea ta ar putea fi: "Teamă" ?

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?