"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 ianuarie 2011

Fara "doar","daca" si "poate".Totul sau nimic.


Acum ceva timp m-am oprit din scris, pentru ca il inlocuisem cu ceva mai bun de atat(la vremea aceea). Si acum realizez ca am gresit. Am uitat sa-mi acord MIE timp, am uitat ca orizontul e mai mare decat ochii mei puteau cuprinde si ca imi pot intoarce privirea catre orice alta parte,oricand. Probabil, e doar unul din momentele in care ma simt puternica..si tot probabil, este ca o sa citesc ce scriu acum peste cateva zile si sa numai cred nimic din ce am spus. Dar prinde bine cate o clipa ca asta, in care realizezi ca poti sa fii puternic, sa ai si putina incredere in..in faptul ca dupa furtuna,mereu iese soarele.

**

Mi-am propus sa ma gandesc SI la mine..pentru ca intotdeauna am vrut ce-i mai bun pentru cel de langa mine si i-am dat totul si s-a dovedit ca..am ramas, intr-un final, doar eu si atat. Nu uitati de sufletul vostru,indiferent de orice...


**

este iar "13"..si nu e banal, ca ultimii 2, nu!
Numai inseamna nimic...
2 ani si 3 luni....de?Degeaba.
Bucura-te tu,eu ..
eu renunt.



4 comentarii:

  1. good to have you back here!! >:D<
    iti imprumut motto ul meu " nu trisa , fara prefacatorii si mai ales FARA COMPROMISURI"

    tu , mereu pe primul loc de acum. te inteleg
    hug mare.
    bia

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa incerc sa aplic motto ul tau.., partea cu compromisurile e sigur cea mai grea..

    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur sa te aud vorbind asa :)

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?