"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 decembrie 2010

Ultimul 13 al lui 2010.


La sfarsit de an, de cand ma stiu, devin nostalgica. E posibil sa fie de vina si anotimpul, care te obliga sa stai mai mult in casa si atunci cand vrei sa iesi, trebuie sa o faci neaparat intr-o locatie cu geamuri si usi;nu prea mai merg plimbarile in parc pe gerul asta.

Mi-e dor de casa..am aproape o luna de cand nu mi-am vazut fratiorii si parintii; nu m-as fi asteptat sa fie atat de dificil sa fii departe de casa..Dar se apropie vacanta si nu pot sa-mi doresc nimic mai mult.

In general, in decembrie,faceam o retrospectiva a anului, imi adunam gandurile si amintirile , lasam la o parte ce nu a fost bine si faceam loc intamplarilor care mi-au ramas in suflet..voi incerca si acum, macar asa,putin.

A fost un an ciudat, plin de tensiune pe toate planurile, de emotii si ..reusite. Am pentru ce sa fiu recunoscatoare lui Dumnezeu.Am invatat sa fiu mai responsabila si sa pretuiesc mai mult ceea ce am; am cunoscut oamenii noi,locuri noi..o viata noua si ma obisnuiesc usor usor sa dau piept cu incercarile pe care le aduce ea.

Sunt multumita sufleteste si nu-mi pot dori nimic mai mult decat..sa dispara si piatra de pe suflet, nodul din gat..care le am de la inceputul anului.

Ca si anul trecut, va doresc sa nu fiti singuri de sarbatori! Important e pe cine avem langa noi,nu ce punem pe masa..Puneti pret pe lucrurile marunte,conteaza cel mai mult..




5 comentarii:

  1. Cu totii de sarbatori devenim mai nostalgici,e sentimentul acela care iti cuprinde inima,devi mai melancolic .Atunci am vrea sa-i avem pe toti cei dragi alaturi de noi,deoarece in acele momente avem mai mare nevoie de ei,de o vorba buna venita din partea lor.
    Nu fii trista nu mai este mult si le vei simti din nou prezenta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sarbatori frumoase, iti multumesc pt ca m-ai citit>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Un Craciun fericit alaturi de cei dragi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Si sper ca ai avut parte de un Craciun linistit !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Viziteaza-ma pe http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.
    Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com
    Titlu Viata e frumoasa!
    Multumesc,
    Cu respect,
    Bianca,

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?