"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

30 iulie 2010

Spune-o-ncet, n-o spune tare..

Mi-am spus : cu ce folos sa-ti incredintezi sufletul unui om daca acel om nu-si are propriul suflet aproape ?
Mi-am raspuns : cu ce folos sa nu-ti incredintezi sufletul nimanui? pana la urma, tu singura nu ai ce face cu el..


**

Zambesc.
Privesc in dreapta sau in stanga..vad oameni zambind catre mine cu un cutit in mana..
Privesc in spatele meu si aud ecourile greselilor din trecut..
Privesc inainte si ..e gol.
Nu voi privi in jos..o sa-mi vad talpile sangerand..am alergat mereu dupa ce nu trebuia..
Dar privesc in sus...zambesc.

***

Mi-am mai raspuns o data : Pana la urma sufletele se atrag si se resping ca doi magneti. Orbi sunt doar ochii.

*

"Nu-ţi îmbogăţeşti sufletul cu adevăruri mărunte:
cine şi-ar face avere adunând praful de aur împrăştiat pe faţa pământului?"

5 comentarii:

  1. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un mail ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
    Mulţumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna oana
    ti`am citit blogul,peste care am dat din greseala, una dintre celemai frumoase greseli pe care am facut`o pe ziua de azi..
    se vede ca esti o fata citita, imi place ca te uiti si la grey`s anatomy..
    este chiar acum pe tvr1 !
    nu am un blog si eu pe care sa`mi exprim sentimentele, in schimb tin un fel de jurnal pe care vreau sa`l public in 2012, cand voi fi terminat facultatea. Dar destul despre mine, ti-amlasat acest comentariu pentru a te felicita, mai rar fete ca tine :)
    ai terminat liceul acum. felicitari si bafta la facultate !

    Respect, Saby :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Saby

    Iti multumesc tare mult pentru cuvintele frumoase..nu prea mai trece multa lume pe aici, pentru ca..nici eu nu stiu de ce..dar m-am cam oprit din scris..si chiar ma bucur cand vad ca mai este totusi cineva care ma citeste..
    Iti multumesc si pentru urari, mai e putin si incepe si facultatea..ma bucur de ultimele saptamani de vacanta acasa cu ai mei..pt ca voi fi departe la facultate.
    Sa ai o zi frumoasa si visele sa-ti prinda contur si in realitate !

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?