"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

11 iunie 2010

XII-B,PROMOTIA 2006-2010,CNMK




Se spune ca..un sfarsit reprezinta de fapt un nou
inceput.Probabil,aceste cuvinte au fost rostite de un optimist ca
sa aplaneze regretul unei despartiri..sau sa faca timpul sa piarda
teren si sa nu-i mai ceara nimeni socoteala pentru avantul pe care
l-a luat ,depasindu-ne..fara sa ne astepte sau macar sa se
opreasca,sa-l putem ajunge din urma.
Dar,in pofida vitezei lui..te opresti si privesti totusi in urma..
Se incheie cea mai frumoasa parte din viata ta,cea mai inocenta si
lipsita de griji..si ai senzatia ca a fost prea putin..si nu vrei
sa privesti inainte,pentru ca numai exista nimic cert..doar
dorinte,sperante..prea multe vise..
Pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa se termine..pe tine?
Ma gandesc..nu ar fi trebuit sa semnam undeva sa ne dam acordul
pentru asta?Cine si-a permis sa ia o decizie in locul meu fara ca
macar sa-i pese de ce simt?Da..cred ca a semnat altcineva in locul
meu..si al tau..si al tuturor..
Nu cred ca ma simt pregatita sa dau piept cu viata..sunt inca un
copil..chiar daca un copil mare,mai matur si mai responsabil fata
de acum 4 ani..
Nu cred ca sunt pregatita sa cunosc alti oameni..sa fiu
serioasa,mai putin copilaroasa ..sa o iau de la capat practic..
Nu pot decat sa ma obisnuiesc cu nodul din gat,cu teama din
suflet..sa zambesc,pentru ca lucrurile se intampla in asa fel
incat sa le putem pastra intr-o amintire..si toate astea ,mai
tarziu..vor trezi nostalgia anilor de liceu..nu vor mai lacrima
ochii,dar vor visa..la ce am avut si am trait..
A fost un drum greu..dar daca era usor,n-am fi putut sa ne
pregatim sa trecem treapta adolescentei..sa devenim oameni..

Un comentariu:

Tu la ce te gândești?