"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

8 ianuarie 2010

Filme : The Invention of Lying 2009


Nu stiu cum as putea sa va conving sa va uitati la acest film pentru ca nu e tocmai formidabil..e chiar prost pe alocuri.Acum nu stiu sa va explic exact de ce..pentru ca ideea filmului este absolut geniala; si eu apreciez foarte mult ideea unui film la fel de mult ca si multi dintre voi.
Imaginati-va o lume in care toata lumea spune adevarul, spune exact ceea ce gandeste fara resentimente ,fara retineri..scurt si la obiect(sau nu tocmai scurt). Normal, e minunat sa spunem adevarul gol golut..dar uneori e dramatic si nu stii unde va duce o vorba sincera.
E suficient sa vizionati 10 minute din film ca sa va doriti sa vedeti mai mult. Fetelor ignorati actorul din rolul principal..nu e tocmai un Wentworth Miller la fizic , dar joaca bine.
De ce am ales sa vad filmul?Nu stiu. Poate pentru ca am o slabiciune pentru felul in care joaca Jennifer Garner(poate ati vazut 13 going on 30 sau Ghosts of Girlfriends Past) si..pentru ca m-a atras titlul.
Vizionare placuta!Merita intr-un fel sau altul.Astept opinii.

5 comentarii:

  1. l-am vazut si eu :> e pur si simplu atipic - nu se incardreaza nici la comedy, nici la Drama, nici la Romance .. pur si simplu unic , mai ales prin ideea principala :D In final m-a facut sa cred ca o viata fara conceptul de minciuna( sau fictiune) ar fi deprimanta si fara savoare... Brilliant :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate,are partile lui proaste...
    Ideea e buna,insa tot nu ma pot declara extrem de incantata de el...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu l-am vazut si nu ma asteptam sa ia o intorsatura asa buna filmu'...mai ales la faza cu religia..si faptul ca in viata reala noi etichetam oameni , fara sa privim in interiorul lor

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi de pareri >:D<

    nightvision : el e Dreamu':d

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?