"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

4 ianuarie 2010

Defecte.Aveti curaj sa recunoasteti?


Uneori tind sa fiu egoista, si abia dupa ce se intampla realizez..cateodata imi pare rau, dar nu de fiecare data.
Daca ma enervez foarte tare pot fi violenta fizic.
Tip cand vorbesc.
Sunt recalcitranta 70% din timp( cu tot cu cel in care dorm).
Plang mult si uneori nici eu nu stiu de ce.(dar e bine dupa)
Critic TOT!Critic oameni, caini, copaci,pietre,..da tot.Pacat ca uneori nu observ ca ce critic la altii as putea critica si la mine.
Am idei atat de fixe incat, chiar daca vine cineva cu o propunere buna,noua..nu admit!Pentru ca sunt batuta in cap si incapatanata!
Ma inrosesc la secunda 2.(ah cat urasc lucrul asta!)
Am o parerea proasta la superlativ despre mine..si asta dauneaza increderii in sine.
Sii..ma atasez repede de oameni.Stiti ce greseala fatala poate fi uneori?
etc.

Daca nu am avea defecte, n-am fi oameni.
Daca nu le-am recunoaste am fi ipocriti.
Daca am putea sa le enumeram pe toate am fi mincinosi.
Pun pariu.

19 comentarii:

  1. Toata lumea are defecte . Consider ca fac parte din farmecul nostru, ne completeaza pe noi ca oameni .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate. Nobody's perfect :).

    RăspundețiȘtergere
  3. De accord cu " Ciocolatika " .
    Daca n-am avea si defecte , n-am fi oameni , am fi niste roboti ce ar sti sa faca toate lucurile bine.
    Viata noastra n-ar mai avea picatura de magie ce ne face sa gresim , sa invatam din greselile noastre . Pana la urma .. si perfectul e imperefect.

    RăspundețiȘtergere
  4. spunea cineva ca nu pentru calitati sa ne iubim ci pentru defecte...
    ..si eu te iubesc cu toate :*

    RăspundețiȘtergere
  5. de acord cu voi fetelor..mersi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu cat de greu e sa te atasezi repede de oameni..suferi cel mai des...


    frumos articolul si sincer:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) merci. da poza e superba. ca si fata din poza:))

    RăspundețiȘtergere
  8. da,avetsi dreptate . si tu Uuoana . Daca am fi niste oameni perfectsii,viatsa nu ar avea deloc farmec ! sunt deacord cu voi toate >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. pai ai perfecta dreptate..

    cand le recunosti esti mincinos.. cand nu, esti ipocrit si narcisist crezandu-te perfect...

    ..cel mai bine e sa fii constient de ele si sa le mentii intr-o masura in care nu ranesc pe nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  10. ...incearca sa intelegi ceva inainte sa il critici/judeci....cateodata nimic nu e ceeea ce pare...cat despre defecte....doar sfintii si ingerii sunt fara de defect...(Cioran-Lacrimi si sfinti)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu excepţia faptului că nu mă roşesc ever, parcă m-ai decris pe mine. Da, sună supărător şi clişeic să (tot) auzi asta [cel puţin pe mine a început să mă scoată din minţi :))],dar nu mă pot abţine :P

    RăspundețiȘtergere
  12. george dan..recunosc :nu-mi place cioran, dar are dreptate in privinta aceea.

    Panfi..sa nu te abtii:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. mi'a spus odata cineva ca unicitatea noastra consta chiar in defectele pe care le avem, asa ne deosebim unii de ceilalti si acceptand invatam sa fim mai buni, mai frumosi [dpdv spiritual].

    Invata sa'ti iubeste defectele si fricile! e un pas inainte, crede-ma:)

    am citit un post in care spuneai ca nu mai crezi in dragoste. sa nu pierzi niciodata lucru' asta divin! dragostea, indiferent ca e impartasita sau nu, cu tot cu goluri si suferinte ne face mai puri,mai aproape de divinitate.

    RăspundețiȘtergere
  15. MI-ar fi placut sa te semnezi, Anonim.. Iti multumesc pentru cuvintele incurajatoare...desi mi-e greu sa pun in practica ceea ce mi-ai spus. Nu mai cred in dragoste si in oameni.. Poate asa e, ne face mai puri dragostea..dar o sa raman doar cu dragostea pentru Cel de Sus..Cred ca sunt prea dezamagita in prezent sa vad un lucru bun intr-o dragoste neimpartasita..

    O zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am dat peste blogul tau din intamplare, ma regasesc mult in cuvintele tale:)

    Stii cum e, dezamagirile ne fac mai puternici.. pe fiecare in felul sau. Cei mai multi prefera sa'si construiasca un zid prin care sa nu poata trece niciun stimul, niciun sentiment. Eu una ma simt mai puternica si mai presus de oricine cu asa un sentiment care sa'mi curga prin vene. E adevarat, sa traiesti o dragoste neimpartasita e poate cel mai trist lucru care ti se poate intampla. Dar cel mai important lucru e sa continuam sa vedem acel "frumos" din interiorul nostru si sa il mentinem acolo sperand ca intr'o zi cineva va sti sa'l aprecieze si sa' iubeasca.

    E greu,da.. dar trebuie sa fim puternici, sa ignoram "uratul" din jurul nostru :)

    It'll be ok, you'll be ok >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. As fi preferat, sincer, sa nu te regasesti printre cuvintele mele..pentru ca nu sunt printre cele mai optimiste.. Si din cate vad, tu pari puternica , sau cel putin..esti capabila sa iei partea buna din orice lucru rau..si nu e putin. Am fost si eu capabila de asta si am avut zile mai optimiste..dar deocamdata sunt intr-un fel de 'rehab'.. si , e greu..

    Chiar iti multumesc pentru ca m-ai citit..e placut sa vezi cum oamenii se opresc , fara sa te cunoasca, sa-ti adreseze o vorba buna..
    O seara frumoasa>:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Optimismul il ai daca il vrei :) stiu ca pare greu, chiar stiu.. dar totul depinde de tine!

    Cat despre multumiri... ce folos sa stii daca nu poti impartasi? ce folos sa ai fara sa imparti? :)

    Ai grija de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. esti o persoana buna.. si sa stii ca au avut un impact lucrurile pe care mi le-ai spus..

    Ai si tu grija de tine..multumesc,din nou..>:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?