"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

27 decembrie 2009

"O floare albastra sa-ti aminteasca.."


In viata ..e foarte simplu sa vezi lucrurile din punctul tau de vedere..pentru ca ai senzatia ca intotdeauna ai si dreptate.Mai greu e sa ne punem in locul celorlalti..sa privim din alta perspectiva.. Sincera sa fiu..nu stiu daca am reusit de multe ori sa fac asta, probabil as putea sa numar situatiile pe degetele de la o mana.

**
Mi se intampla des sa..pun piciorul pe trecerea de pietoni si in urmatoarea secunda sa se faca semaforul rosu si sa ma opresc si sa fiu nevoita sa ratez autobuzul.
Saaau..sa-mi cumpar un lucru putin mai scump, din banuti pe care m-am chinuit sa-i strang..pentru ca peste 1 zi sa intru in acelasi magazin sa vad lucrul acela la reduceri de 50%. Si va mai pot insira si altele,dar nu e cazul..
Sunt lucruri..pe care le ratam intr-un mod stupid.. si nu avem cum sa mai recuperam sau sa reparam ceva. Exemplele de mai sus sunt despre lucruri ,poate materiale sau..nu stiu, fara o importanta majora.
Nu e mereu vorba de faptul ca pierdem bani, autobuze, chei, acte..astea le putem recupera. Uitam imediat dupa ce le recuperam, ca le-am pierdut vreodata..ce importanta mai are, nu? DAR DE CE E VORBA DE FAPT?CE NU MERITA SA PIERDEM?

eu una,caut in suflet raspunsul..si stiu ce NU AM VOIE SA PIERD.
credinta,dragostea,increderea, pofta de viata pe care am avut-o dintotdeauna..si tot ce are legatura cu cele de mai sus.


*
vreau sa va spun ca..e cel mai trist lucru, sa simti in zilele de Craciun, chiar si pentru o secunda,ca nu ai alaturi pe toti care ar fi trebuit...nu mai conteaza,probabil este vina mea..Dumnezeu stie.

sunt fericita cu ce mi-a mai ramas..pt ca daca nu as fi, nu as merita nici ce mi-a mai ramas.

5 comentarii:

  1. pf.. pana la urma trebuie sa ne resemnam cu unele pierderi din viata noastra... din pacate de sarbatori, mai ales de Craciun, pierderea lor devine de insuportat...si ajungi sa te simti mai singura ca niciodata.... dar totul trece... viata isi urmeaza cursul ...

    Sarbatori Fericite in continuare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "vreau sa va spun ca..e cel mai trist lucru, sa simti in zilele de Craciun, chiar si pentru o secunda,ca nu ai alaturi pe toti care ar fi trebuit...nu mai conteaza,probabil este vina mea..Dumnezeu stie."
    Imi pare rau,orice s-ar fi intamplat.
    Si apropo de lucrurile alea materiale,mie mi se intampla cateodata[mereu] sa ajung exact cand autobuzul pleaca.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI MAI BUNI! Salutari si imbratisari sincere de la Vrancea!
    Dumnezeu sa te binecuvanteze in noul an 2010!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm vad ca stii multe.Ce sa spun?Ai dreptate..numai ca nu toti oamenii stiu ce se intampla.Macar ar trebui sa stim daca altceva nu putem face.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?