"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

9 noiembrie 2009

Cu fiecare frunza tarata de vant..inca o parte din suflet..




"Se spune ca vremea-i frumoasa
Atunci cand in suflet e soare..

Se spune ca ploaia-i mai rece

Atunci cand in suflet te doare..

Se spune ca vantul nu bate deloc
Cand iubesti…

Doar frunzele toate se misca
Sa stii ca-mi lipsesti.."

(sistem-balada)



DESCANTOTECA - pian
Asculta mai multe audio Muzica

10 comentarii:

  1. se spune ca sufletul moare atunci cand nu mai exista speranta. dar..nu e asa. daca ar fi doar ploaia de indurat ...
    anyway...nice song.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba melodie!
    Superba poza!
    Superbe randuri!
    :))
    Mi-a placut tot :">

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi auzi;;)
    de unde pot lua si eu melodia aia?;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am ascultat melodia asta de 3 ori acum cateva minute de la tine de pe blog , si versurile imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  5. superba balada de toamna...acest anotimp e subeict de inspiratie pentru toata lumea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai posteaza bre si tu ceva >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. da`mi timp de la tine si postez>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  9. fiecare fir de nisip îşi duce povestea mai departe, prin valurile mării, sau pe aripi de vânt.
    aşa şi noi!ne îndemnăm inima să simtă lucruri frumoase când sufletul plânge...mi-e dor şi doare...
    de ce iubesc toamna cand primăvara înseamnă viaţă?
    de ce iubesc toamna cand vara înseamna iubire?
    Nu vom şti niciodată....de ce iubim!
    cum ai spus şi tu, "dreams are free", deci nu ne rămâne decât să închidem ochii şi să visăm...poate într-o zi vom şti...până atunci, să fii iubită!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevarat...
    Hei..si adorabila melodie!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?