"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

24 octombrie 2009

Teatru:Hotelul celor doua lumi.


In seara aceasta am vazut pentru a2a oara piesa si m-a impresionat de 2 ori mai mult ca prima data..pentru mine depaseste orice alta reprezentatie de teatru sau film vizionat pana acum..
Acest hotel prins intre cele doua lumi..lumea noastra si cea care depaseste tot ce tine de uman, gazduieste povesti ale unor oameni care au ramas prinsi intre viata si moarte;
mai precis:coma.
Acest ragaz..ultimatum adus de moarte..ii face pe acestia sa constientizeze unele greseli comise de-a lungul vietii; unii reusesc sa le repare..altii nu prea.
"Ce e moartea? Cel mai rău răspuns la această întrebare e un răspuns"
Unii dintre ei reusesc chiar sa descopere dragostea..acolo intre viata si moarte.
"Acolo jos, oamenii nu iubesc, ei doar investesc"

Dupa ce stau un timp in hotel..ascensorul ii va duce catre o singura cale : jos inapoi pe pamant, sau sus, spre moarte.

**
Stiau sigur ca dragostea lor nu se va pierde asa repede..nu va pieri in nestiinta
memoriei.Trebuia cumva..ceva sa le aminteasca unul de celalalt cand se vor intoarce inapoi pe pamant..

EA:-Strange-ma in brate..simti asta?
EL:-Da..da..te iubesc..
EA:-Doar atunci cand vei mai simti asa sa stii ca sunt eu..Miroase-mi parul..
EL:-Miroase a primavara..

EA:-Cand vei mai simti acest miros sa stii ca sunt eu..

EL:-Da..te iubesc..

EA:-Uita-te in ochii mei..
El:- Sunt mii de culori..
EA:-Daca cumva vreodata vor fi mai putin de o mie sa stii ca aceea nu voi fi eu..
**
"Fericirea e in causul palmei."

10 comentarii:

  1. foarte dragut... cred ca o sa incerc si eu sa vad aceasta piesa... suna foarte interesant :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. teatru este o alta lume, o ador. :)) eu de fiecare data cand iau alocatia ma duc la teatru si imi iau cate bilete pot :))

    foarte interesant :) daca vad pe undeva promit sa ma duc....

    RăspundețiȘtergere
  3. "EA:-Uita-te in ochii mei..
    El:- Sunt mii de culori..
    EA:-Daca cumva vreodata vor fi mai putin de o mie sa stii ca aceea nu voi fi eu.."

    Ce mi-ai facuuuut?Acum tre sa fiu cu ochii in patru sa nu cumva sa pierd piesa asta .:| Numai sa se joace.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu astept piesa sa o mai vad odata si o iau si pe mama, trebuie sa o vada.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi aduc si eu aminte de vremurile cand plecam de la o piesa de teatru in stare de ebrietate... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi amintesc de piesa asta :X
    foarte frumoasa :>

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa piesa, regizata subtil, interpretata magnific...Emotionanta, sensibila...Felicitari distributiei si regizorului! Felicitari Teatrului pentru toate piesele minunate pe care ni le ofera!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?