"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

26 octombrie 2009

Solitudine..- "prinde-ma de mana".


Existe doua universuri diferite: al tau..si al tuturor.
Pot existe multe in comun intre cele doua:lucruri perisabile..ganduri, trairi, principii, moarte.. Doar ca..daca acestea doua nu alcatuiesc un tot, universul tau va fi stingher..rupt de realitate,fara viitor..pentru ca oricat ai vrea, nu poti sa nu depinzi de alt(e) suflet(e).
Oricat de mult ti-ai dori sa fii tu si lumea ta..nu este posibil.
Poate in unele momente, e bine sa fie asa; dar de cele mai multe ori..alergi singur dupa un cuvant..o atingere..un chip uman.


Cand te simti singur..ridica ochii spre cer.
Cand vrei sa fii singur, prinde-ma de mana..vom fi unul singur;iar tu, niciodata singur..




yann tiersen -la valse d'amelie (orchestra)
Asculta mai multe audio Muzica

8 comentarii:

  1. "Cand te simti singur..ridica ochii spre cer. "
    Cer 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. :( ce n-as da sa pot sa te contrazic... ce n-as da sa pot sa NU ma uit spre cer si ce n-as da sa fie intr-o zi langa mine :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci vreau sa'ti multumesc :| Melodia atasata o caut de 6 luni de zile :))) si e incredibil ca am gasit'o . :D

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa...cu placere?:)))))ma bucur ca pot fi de folos:))

    RăspundețiȘtergere
  5. deci,... am dat peste blogul tau intamplator, cautam niste pareri despre o carte pe domnul google si printre altele mi-a afisat si blogul tau. Sincer nu mai stiu sigur ce carte cautam caci dupa descrierea care ai facut-o carzzii respective mi sa parut interesant ce ai inceput tu aici pe blog si am zis ca nu ar fii rau sa o iau cu inceputul. Asa ca am petrecut cateva ore (vreo doo parca) sa vad cum evolueaza treaba si sincer mi se pare destul de interesanta treaba pe care o faci tu aici. In fine ideea e ca daca te apuci sa citesti "jurnalul" tau e ca si cum ai citii o carte buna si dupa primele zece pagini chiar vrei sa se continue cu un volum urmator
    P.S. - ai descris destul de bine zodia gemenilor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. wow...iti multumesc sincer pentru cuvinte..scriu din suflet , asa cum simt..fara sa par altcineva prin scrisul meu..
    chiar iti multumesc mult..

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu…. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?