"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

5 octombrie 2009

Octombrie : "O inima facuta pachet."


Octombrie

(de radun gabor)



zadarnic
îmi sap tranşee în suflet
octombrie
mă va găsi
inevitabil
îmi va coase ochii
cu fire de păianjen
ţinându-mi sub pleoape
prizonieră lacrima
octombrie
e un tren care
şuieră asurzitor
printr-o gară ticsită cu suflete
dintre care
numai tu pleci
spre lumea ta elfică
o inimă
făcută pachet
ticăie agonic
într-un bagaj de mână.


Linkin Park - Shadow of the day (Boyce Avenue's cover)
Asculta mai multe audio Muzica



sursa :http://www.poezie.ro/index.php/poetry/13903751/Octombrie

2 comentarii:

  1. octombrie
    e un tren care
    şuieră asurzitor
    printr-o gară ticsită cu suflete
    dintre care
    numai tu pleci
    spre lumea ta elfică
    o inimă
    făcută pachet
    ticăie agonic
    într-un bagaj de mână." superb de tot...minunate versuri...

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?