"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

2 septembrie 2009

Mereu e prea putin,niciodata prea mult.


Nu stiu de ce zic asta aici..
E senzatia aia ca si cand..am dat totul, dar nu e suficient pentru celalalt.E nevoie de mai mult.De ce e mereu asa?Sa-mi bag picioarele!Probabil ca ma insel, sau nu..doar ca am mai trecut prin asta de cel putin 2 ori si..
Nu sunt perfecta..poate unii incearca sa atinga perfectiunea, eu nici asta nu vreau sa fac. M-am daruit asa cum sunt..sa fiu acceptata exact asa. Insa, cu trecerea timpului..ne schimbam, poate involuntar..ne dam pe langa celalalt, incercam sa-i facem pe plac..sa fie totul bine.Nu ne dam seama ca am schimbat ceva, nu.Pana la proba contrarie..cand nu e suficient nici ce esti acum..
Debitez..de ajuns.


*Sometimes reality has a way of sneaking up and biting us in the ass.*
*There's something to be said about a glass half full. About knowing when to say when. I think it's a floating line. A barometer of need and desire. It's entirely up to the individual. And depends on what's being poured. Sometimes all we want is a taste. Other times there's no such thing as enough, the glass is bottomless.
And all we want, is more. *



Switchfoot - You
Asculta mai multe audio Muzica

10 comentarii:

  1. Cei care tin la noi ne accepta exact asa cum suntem , calitati , defecte ; asa cum si noi ii acceptam pe cei dragi cu tot cu defecte, aiureli...eu gandesc ca acesta este farmecul lor...nu stiu..daca toti ar fi exact pe bunul nostru plac atunci ceea ce am trai nu s-ar numi viata ci poveste . Si ca sa simti ca traiesti trebuie sa treci si prin grele .

    Doar fii tu insati si sa nu ii lasi pe altii sa te schimbe, cel putin nu intentionat!

    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Piesele sunt superbe!:X

    si ma bucur ca impartin zodia?;))
    din ce data esti?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa lasi pe nimeni sa intre in viata ta, daca inca de la inceput se ia de felul tau de a fi. Si am mai observat ca schimbarile bune vin mereu de la noi, schimbarile sunt voluntare si cateodata benefice... that's life...

    RăspundețiȘtergere
  4. Liviu..unii oameni te pot judeca inca de la inceput fara sa te cunoasca..si apoi regreta cand ajung sa te cunoasca..deci nu cred ca e bine sa-ì respingi daca te ranesc din prima secunda. Orice om merita o a doua sansa..

    kali, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca ajunge atata sa spun ca suntem umani;).
    P.S.chiar asa,orce om merita o a doua sansa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie-mi place Switchfoot :D
    Si da..dam absolut tot pentru cineva/ceva si abia la final realizam ca pentru el nu a fost destul.Sau ca n-a insemnat nimic defapt..8-|

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos blog...imi place la nebunie, ca si celalalt:D

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?