"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 septembrie 2009

Life.Blink and you'll miss it.


Toata viata ne facem griji pentru ce va fi in viitor..ne facem planuri pentru viitor,incercam sa ghicim viitorul..De parca daca am reusi sa-l intrevedem am putea sa atenuam loviturile.Dar viitorul se schimba mereu.Viitorul e locul unde se adapostesc cele mai adanci temeri ale noastre..si cele mai fierbinti nazuinte.
Un lucru e sigur: cand in sfarsit se arata..viitorul nu e deloc asa cum ni l-am imaginat.


Ati rostit vreodata cuvintele astea?

Te Iubesc..
Nu vreau sa traiesc fara tine..mi-ai schimbat viata..

Ati rostit vreodata cuvintele astea?

Faceti-va planuri..gasiti-va un scop in viata..incercati sa-l atingeti.. dar, din cand in cand, uitati-va in jur..si traiti clipa.
Pentru ca asta e tot ce avem.

Maine totul poate fi pierdut..


(Grey's Anatomy)


the fray- how to save a life
Asculta mai multe audio Muzica

14 comentarii:

  1. Pe ce program e Anatomia lui Grey?Pare interesant:)
    http://www.youtube.com/watch?v=uOGjHFHackc
    O melodie din film.Nu stiu cum de e la mine in calculator,dar de cateva zile o ascult incontinuu,imi place foarte mult:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-e teama de viitor!!
    prefer..trecutul-pentru ca e sigur..
    :D:D
    si prezentul..-pentru ceea ce fac..si ceea ce simt..e acum :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaah Grey's anatomyyyy:x
    Sunt la seria 3 ep 7:-B
    :))
    Chiar acum voiam sa ma uit.Dupa ce mai citeam cateva postari.
    Si melodia de la The fray e geniala.Mai demult eram obsedata de ea:))
    Uneori mi-e frica de viitor,uneori nu.
    Dar cel mai bine e sa nu ne gandim atat de des la el,caci nu ne ajuta la nimic.
    Si degeaba vorbim noi ca trebuie sa facem aia,aia si ailalta.La inceput ne straduim sa facem totul exact asa cum trebuie.Dar in timp uitam..

    RăspundețiȘtergere
  4. eu astazi am terminat sez 5.. cu aceste cuvinte s-a terminat si m-a impresionat..si finalul.

    e pe tvr 1 kali dar e deja sez 4 acolo si e pe la 1 noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  5. e un super serial GA. eu am vazut si sezonul 5. il recomand cu mare placere :)

    RăspundețiȘtergere
  6. viitorul poate fi bun sau rau,dar prefer sa traiesc in prezent,fara sa ma gandesc la viitor,dar nici nu exagerez:),dar cum nici prezentul nu il traiesc doar incerc sa il inteleg,eu stagnez deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  7. imi fac dc++-ul,si ma punc sa iau si eu episoadele cred.o iau cu inceputul:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa e ..ai dreptate...ne facem planuri pentru ziua de maine,si nu ne pasa de ziua de azi.nu ne mai traim prezentul cum ar trebui

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred ca trecutul nu conteaza, dar viitorul da. Desigur nu e bine sa-ti faci planuri marete, dar nu trebuie niciodata sa iti uiti visele si idealurile. Prezentul ni se pare mereu plictisitor si tot timpul vrem ceva mai bun, de asta tindem spre viitor. Mereu ne dorim sa avem parte de ceva frumos si asta ni se pare ca doar in viitor poate avea loc.

    RăspundețiȘtergere
  10. si cand credeai ca acolo nu vine toamna sau iarna..

    RăspundețiȘtergere
  11. si mie-mi place serialul...il urmaream odata...apropos frumoase cuvinte...si mesajul:sa traim clipa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Viitorul e creatia noastra, a mintii si a sufletului. Cerceteaza in legatura cu asta si o sa vezi ca am dreptate.
    Viitorul depinde numai de gandirea noastra! Cel mai bine e sa traiesti prezentul, Momentul de Acum, pentru ca trecutul nu mai este si viitorul inca nu a venit.

    >:D< God bless you!!

    ps: "How to save a life" am ascultat-o ieri de foarte multe ori:X Coincidenta? Nu cred!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da scumpa mea, clipa de maine nu ne apartine noua ci Domnului.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?