"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

22 septembrie 2009

Filme : Sorry,If I love you/Scusa ma ti chiamo amore.




MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com



N-am mai postat deloc in ultimul timp pentru ca n-am avut timp.Nu ca m-as fi omorat prea tare cu scoala..e cam prea devreme sa zic asta, dar nu prea am mai stat pe net.Astazi , totusi aveam chef sa vizionez un film si unul mai potrivit ca acesta nici ca as fi gasit.As fi fost chiar egoista daca nu vi l-as fi recomandat si voua.
Este logic..o comedie romantica, asa cum v-am obisnuit.Doar ca e una speciala..pur si simplu 90% din film aveam un suras tamp pe fata si mi se ridica parul pe maini, de parca as fi jucat eu acolo.Actorii principali sunt superbi..baieti aveti ce vedea, iar fetele..nu mai spun.
Poate e un cliseu povestea de dragoste din acest film. Un cliseu..pentru ..hmm..in niciun caz pentru viata. Cred ca pentru neverosimil.Nu e tocmai un mod bun de a ma exprima dar..merge.
El are 37 ..ea 17. Deja probleme.Sunt si in viata reala posibile asemena povesti, dar de cele mai multe ori..el e casatorit cu vreo 2 copii si ea e amanta.O aventura apoi nu se mai vad niciodata.
EE..aici e o contrazicere..mi-e ca daca as incepe sa fiu mai explicita as da in vileag tot firul filmului si ar fi pacat.Tot ce zic este ca merita.E superb!!!Astept pareri dupa ce-l vizionati.
Videoclipul e cu imagini din film, melodia e soundtrackul.



5 comentarii:

  1. soundtrackul e super dragutz~
    si sincer..m-ai facut curioasa..zilele astea..sper sa-l vad si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Filmul chiar merita vizionat , e chiar superb.
    Iar soundtrackul deja l.am invatat , are niste versuri extrem de frumoase. Inca un motiv sa ma apuc mai cu tragere de inima sa invat italiana :).

    Ce filme in genu` asta mi.ai mai recomanda? [ nu neaparat italienesti ]

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. da..deci oficial..am terminat de vazut filmu'!!!
    =x=x=x=x=x
    pot sa zic..k face parte din topul filmelor preferate?!!!!!!
    e suuuupeerb!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. superbh trailer...abia astept sa vad filmul...ii dau de pe acum nota 10:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut! Sunt Gabriel URSAN si ti-am lasat acest mesaj pentru a te informa ca ti-am adaugat blogul aici: http://www.gabrielursan.ro/2009/09/26/bloguri-din-galati/ Din informatiile pe care le-am obtinut de pe internet inteleg ca esti din Galati si am considerat ca merita sa am link-ul tau mai la indemana. Rugamintea mea este sa imi lasi un mesaj in care sa-mi spui daca este ok modul in care ti-am scris titlul blogului sau daca esti deacord ca linkul catre blogul tau sa apara la mine. Iti multumesc si iti doresc o zi cat mai buna!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?