"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

1 septembrie 2009

E firesc..

S-a dus naibii vara..nici macar ultima zi n-a fost cum trebuia ci cu ploaie, frig..Nu mi-e dor de scoala, de profa de mate sau de toti ceilalti.Nu vreau sa ma imbrac gros , sa ma trezesc la 5-6..sa am din nou grijile alea din timpul scolii. A fost prea bine in ultimele luni, liniste si relaxare.
Daca mi-as dori ceva..ar fi sa treaca si clasa a12a la fel de repede ca vara asta, pe care nici nu am simtit-o.
Nu ma condamnati, e normal sa ma simt asa..si sunt sigura ca nu-s singura.


The reasonable man adapts himself to the world;
the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself.
Therefore all progress depends on the unreasonable man.




*A bird doesn't sing because it has an answer, it sings because it has a song.*


Delectati-va cu ceva frumos..:


Tone Damli Aaberge -Burn for you
Asculta mai multe audio Muzica


Adriana Mezzadri -Marcas de Ayer
Asculta mai multe audio Muzica


David Fransson -Slow Down
Asculta mai multe audio Muzica

8 comentarii:

  1. :)) mi-a placut comentariul lui Alla, serios, e geniala concluzia dupa ce a citit ce ai scris.

    .................................................


    Si eu simt catepdata acelas lucru, dar daca iau totul in tragic stiu ca nu o sa imi fie usor cand o sa inceapa scoala. Ori sunt eu prea optimist, ori utopic prin excelenta ... oricum stiu ca anul asta o sa treaca lafel de repede ca anii trecuti.

    o zi plazuta

    RăspundețiȘtergere
  2. nu esti singura:)... frumoase melodii :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu intru intr'a 9a.Nici eu nu vreau sa inceapa toata valmaseala aia cu scoala:-<

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar ca e geniala concluzia lui Alla:)))))))

    Liviu, o sa treaca rpd dar o sa fie mai greu decat pana acum.

    Elena..multumesc>:D<

    Kali- e greu in a9a..in primul semestru mai ales..dar e frumos la liceu.o sa-ti fie dor de generala, eu plangeam dupa ea:)) mult suces>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Am plans dupa ea deja.destul.tot o sa mai plang?e grav:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Profita cat poti cat timp mai esti in liceu,ca dupa n-o sa mai ai ocazia sa ai parte de asemenea momente

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?