"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

22 august 2009

"Impermeabile"


Cati dintre voi nu pierdeti ore bune atunci cand va puneti seara in pat sa dormiti, uitandu-va pe tavan, reflectand si gandindu-va la..orice?!Se zice ca noaptea e cel mai bun sfetnic.O fi asa?Uneori imi pun in minte lucruri pe care, noaptea in acel moment sunt capabila sa le fac, sa le realizez indubitabil; apoi dimineata, cu m intea limpede imi spun "Dumnezeule, ce tampenii m-au tinut pe mine treaza..cum sa cred ca pot face asa ceva".
Eh, e ciudata mintea umana..prea complexa pentru mine;poate e nevoie si de o imaginatie bogata sau putina insomnie..sau cine stie.
Sunt o persoana puternica..in stare sa infrunt multe situatii..asta aparent..pentru ca pusa in fata faptului implinit..neah, nu mai e la fel.Oricum, oricat de puternic esti..tot ai nevoie de sprijin.
Unul din lucrurile de care imi este teama..e necunoscutul.De exemplu..viitorul.E un necunoscut. Nu-s genul care sa faca planuri, nici macar pentru ziua ce vine, dar uneori..involuntar sunt pusa in fata unor situatii exclusiv rezervate viitorului, dar care au nevoie de rezolvare in prezent..e dificl sa mai spui "lasa sa ajungem pana atunci".Si eu tot fug de ele..apoi ma lovesc din nou, la fel de involuntar.
Si daca ma gandesc mai bine..tot timpul le rezolva pe toate..ca de aia e timp. Trebuie doar sa avem grija sa nu ne complicam singuri..la asta ne pricepem.

5 comentarii:

  1. si eu patesc la fel noaptea.... ma bag in pat... si dupa pierd ore uitandu-ma pe tavan si gandindu-ma la nu stiu eu ce.... si la fel imi pun in cap sa fac unele lucruri... dar parca dimineata imi schimba punctul de vedere... si nu le mai fac.... Tu nu ramai cu regretul ca nu le-ai facut? Poate sunt niste idei nebunesti, dar cred ca ar fi schimbat ceva....

    Iar cu viitorul.... nu trebuie sa fugi de planuri.... nu cred ca e bine sa le rezolve timpul in locul tau.... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In fiecare seara mi se intampla asta.Stau asa si ma uit pe tavan si ma gandesc aiurea la orice.Ma gandesc cateodata "maine o sa fac aia ,aia ,aia si ailalta" si cand vine "maine" nu fac nimic.
    Nici eu nu-mi fac planuri de viitor.Nu stiu nici ce-o sa fac peste 2 ore,dar apoi peste 2 ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma numar printre persoanele care se uita seara in tavan,dar cu castile in urechi,ascultand de obicei James Blunt...sau A Fine Frenzy.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena-claudia : nu stiu daca raman cu regretul ca nu le-am facut..cred ca pur si simplu uit, sau ..nu ma mai gandesc la lucrurile alea..si trece..

    Kali : si eu cu mp4 in urechi..muzica cat mai linistita..faza e ca nu adorm pe muzica :)) si am ocazia sa se faca dimineata fara sa fi inchis vreun ochi

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi eram prea timizi sa dam concerte.Eu cu cea mai buna prietena a mea de pe vremea aceea faceam videoclipuri..:)) ne faceam vant una alteia cu un carton ca sa ne zboare parul:))


    Tin minte ca inregistram pe casete melodii de pe AtomicTv.
    Faceam cazemate in curte si doar cei care aveam bratari speciale intram acolo.8->

    era frumos:)

    mersi frumos de comment>:D<<<

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?