"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

4 august 2009

Dreamu` are 1 anisor in blogosfera!


Cand mi-am propus acum 1 an sa scriu pe un blog..nu cred ca am stiut exact in ce ma bag,daca ma pot exprima si asa, desi suna amuzant. Nu sunt nebuna , cel putin nu in sensu` ala..retard, dar pot afirma cu mana pe inima ca..atunci cand am vrut sa ma descarc sa zic tot, stiam unde sa fac asta.Citeam primele mele post`uri..unele ma amuza, altele ma fac sa realizez ca..am devenit mult mai optimista si increzatoare..in mine. Erau cam zero partile astea la mine. Mi-am facut multi prieteni virtuali..unii imi inteleg "limba" in care vorbesc si vin cu sfaturi..altii poate habar nu au ce indrug eu, dar ma incurajeaza si imi canta in struna. Eu tin sa multumesc tuturor care m-au citit, care ma citesc regulat si..celor care vor ajunge pe aici. Macar stiu ca nu bat campii degeaba..singura.Va imbratisez pe fiecare calduros!
Un blog e ca..un eu.

13 comentarii:

  1. dragutz :D
    la multi ani! continua sa scrii, pentru ca o faci bine si ne incanti pe toti cei ce venim pe aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Copacel copacel, uite asa cresti impreuna cu blogul!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai din martiee!!!
    buna dimineata:))>:D<
    spor in continuare

    RăspundețiȘtergere
  4. ma refer de cand am inceput sa postez bee! esti rea>:P >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. inseamna ca de acum e pe picioarele lui! :))
    sa ai grija de el sa creasca mare si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Boldog szulutesnapot a blogodnak:P sa te felicit in limba mea natala,si sper sa mai fi alaturi de noi,si in urmatorii ani:P.

    RăspundețiȘtergere
  7. multi inainte, imi pare rau ca nu am mai trecut demult pe aici...

    Macar stiu ca nu bat campii degeaba.. singura

    sa facem o analiza aceste fraze, cu care eu nu sunt de acord:
    -in primul rand tu nu bati campii,
    -in al doilea rand si daca i-ai bate nu ai fi degeaba.
    -in al treilea rand si daca prin absurd ai bate campii si tot prin absurd ar fi degeaba, cu sigurata nu ai fi singurã.

    Daca as fi nebun la cap ti-as spune :"NICI MACAR SA NU TE MAI GANDESTI LA ASTA ", dar cum nu sunt, nu am sa iti zic asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. =))))))))))))))))
    mi-a placut Liviu. M-ai facut sa rad pe ziua de azi:)))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?