"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

15 august 2009

Back


In primul rand La Multi Ani tuturor sarbatoritilor de astazi, fiti mandri ca purtati numele Sfintei Fecioare. Multa sanatate si tot binele din lume..si deschideti ochii la ce aveti acum, nu va doriti mai mult, unele lucruri vin de la sine, poate fara sa fie asteptate.
N-am mai apucat sa postez nimic..pustiu pe aici. Am fost plecata la tara la bunici.
Detest timpul si viteza lui de a trece odata cu noi..parca nici nu ai timp sa clipesti bine ca..gata s-a mai dus o zi.
Parca nici nu ai suficient..timp, sa te saturi de anumite momente..sa le simti.Mai e putin din vara..asa cum ziceam si anul trecut pe vremea asta..sa ne bucuram de ultimele saptamani insorite..fara griji. Traiti clipa!

3 comentarii:

  1. Bine ai venit. Si ce daca se termina vara, urmeaza un anotimp care unora dintre noi le aduce creativitate, chiar daca mai este putin si incepe scoala. :):) dar si zilele de vara au farmecul lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa nu vina si astenia odata cu toamna..mi se intampla. Iar scoala..vai de capul meu ce ma asteapta..an terminal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! intra pe blogul meu si te asteapta acolo un premiu. Premiul are următoarele reguli:
    1. să-l afişezi pe pagina ta
    2. să afişezi link-ul celui ce te-a premiat
    3. să dai premiul mai departe la 10 persoane
    4. să anunţi premianţi, printr-un comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?