"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

26 august 2009

6 zile de vara.



Ma infioara din nou trecerea timpului.Poate sunt egoista in cazul asta, dar l-as opri..mi-e bine acum, asa.
Parca se rupe ceva din interiorul meu cand vad cum verdele paleste..serile nu mai sunt calde ,iar zilele din ce in ce mai scurte.E doar cursul firesc al naturii, nu ne putem impotrivi..dar, totusi..



Ingrid Michaelson - Breakable
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. Mi-am exprimat deja opinia despre vara, i-am dat chiar o idetitate, am comparat-o cu o poezie cu un continut artistic profund. Dar totusi toamna nu inseamna moarte din contra inseamna renastere.

    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. totusi....trebuie sa acceptam totul asa cum ne este dat . :)

    frumoase melodii ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?