"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

2 iulie 2009

Vacanta & Co.


Ce face vacanta din om? Il termina.
Iti propui sa faci multe lucruri de dimineata, ai planul deja intiparit in minte de noaptea trecuta, cand nu-ti gaseai somnul ..sau nu te gasea el pe tine.
Dimineata. Logic, ca nu te-ai trezit la ora 8 cum ti-ai propus. Mai degraba 11, 12. Cand dormi mult, vrei sa dormi si mai mult. Si uite asa te apuca o lene acuta. Mama (in prima faza) trage de tine sa te ridici din pat, pentru ca ea trebuie sa plece la serviciu. Asa adormita cum esti, iti insira o lista lunga de sarcini(faza a2a), pe care involuntar o uiti (Problema e ca nici n-ai auzit-o bine).
(In ultima faza) Aceeasi mama, te ameninta ca nu-ti mai lasa bani..daca nu te ridici din pat. Ei, nu prea mai ai de ales.
Si uite asa..a trecut jumatate de zi.
Nici macar miscare nu-ti vine sa faci. Si parca te auzeai cu o luna inainte :" abia astept sa inceapa vacanta, sa pot alerga pe faleza in fiecare dimineata" . Aha, si marmota?
Probabil e ceva in aer..o toxina, un fenomen inexplicabil..de fapt cred ca stiu exact ce e : plictiseala!
La un moment-dat trebuie sa te aduni.Nu de alta, dar ...cand te gandesti ca din septembrie vine cls aXIIa..parca e pacat sa irosesti un timp asa pretios, ca ultima vacanta de vara fara stres.

3 comentarii:

  1. Eu ma trezesc aproape zilnic la 8,sa plec la magazin,pentru ca la 9 incepe programul.Dar in zilele in care sunt de dupa amiaza,am acelasi program ca al tau.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. e ceva general :))
    dragut ca lucrezi in timpul vacantei, ai o ocupatie. Eu am cautat ceva de lucru dar nu am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  3. la toti se intampla asa :))

    stii cum se zice :"Viata este ceea ce se intampla in timp ce tu iti faci planuri "...asa ca degeaba ne chinuim sa ne facem planuri pt vacanta ca nu o sa le respectam :))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?