"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

14 iulie 2009

Si cica viata are prioritate.



Veneam acasa in seara asta pe la 10 jumate, dupa o seara superba..eram in maxi taxi cu prietenul meu si am surprins un accident, care a avut loc in plina strada ( Potcoava de aur, pt cei din gl). Daca v-as da o singura incercare sa-mi spuneti ce/cine credeti ca a cauzat accidentul, pun pariu ca 90% dintre voi veti ghici raspunsul. Da, un motociclist. Nu stiu exact cum s-a intamplat, cert e ca ..initial am vazut multa lume adunata , apoi un tip intins pe jos, pe trotuar..dupa cate am reusit sa vad cred ca era inconstient..apoi am sesizat cu stupoare ca pe trecerea de pietoni era o femeie si ea lata pe jos..nu se misca si o droaie de curiosi aplecati asupra sa. Atat am reusit sa vad, pentru ca am simtit cum mi se inmuiau picioarele si mainele si mi se facuse rau. Noroc ca prietenul meu a fost mai inteligent ca mine , m-a luat in brate si nu m-a mai lasat sa privesc.Peste vreo 3 minute a trecut si o masina Smurd pe langa noi.
E ciudat sa vezi asemena scene..cred ca e al 2lea incident de genul acesta pe care il surprind. Cand vezi in filme sau chiar la stiri..nu au acelasi impact sau nu afecteaza deloc.Dar cand esti de fata si ..mai ales stateam si ma gandeam ca putea fi oricine in locul fetei care trecea strada ca un om normal.
Cei mai rau e ca..asemena indivizi cu scutere, motociclete sau ce naiba sunt alea..se inmultesc pe zi ce trece. Nu ar fi ceva rau in asta, daca ar conduce cu prudenta..cu simt de raspundere asupra vietii. In Galati s-au intamplat o groaza de accidente cauzate de cei care au mania aceasta. Cand te plimbi pe faleza superioara e imposibil sa mergi mai multi metri fara sa dai de o cruce plasata in locul unde au murit motociclisti..sau victimele lor.
Trebuie luata o masura in legatura cu intamplarie astea. Oare nu-si pune nimeni nicio intrebare? Cum de moare atata lume din cauza lor?Pentru ce?Pentru adrenalina si senzatii extreme?Pentru ca sunt ei imparatii soselelor?Si viata..?

11 comentarii:

  1. am trecut si eu pe acolo acum cateva minute nu mai era nimic:)..

    am vazut ca esti contra motoarelor..
    ai mers vreodata pe un motor prin trafic sa vezi ca e un adevarat calvar..sa vezi ca cei cu masinele nu numai ca nu iti dau prioridate nici macar nu te baga in seama..sunt de 5miliarde de ori mai multe accidente provocate de masini decat de motociclete..

    ...acolo pe breilei se fac liniute intre pustii de bani gata,fii sigura ca nimeni nu o sa faca nimic ca sa ii goneasca de acolo...
    doar tatii lor conduc orasul..

    numai bine!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Florin dar n-am zis ca am ceva cu ei.."Nu ar fi ceva rau in asta, daca ar conduce cu prudenta.."..ai inteles gresit.
    Probabil, nu zic ca nu..o fi un adevarat calvar..pt cei prudenti.
    Am ceva cu cei..care atunci cand trec cu motocicletele pe strada , tu esti pe trotuar..nu apuci sa-i vezi ca e o fractiune de secunda..si scot si sunetele alea insuportabile auzului. Astia sunt cei carora nu le pasa. Cu ei am ceva.
    M-as urca si eu pe un motor daca ar fi cineva in care am baza si ar merge cu o viteza rezonabila.

    RăspundețiȘtergere
  3. Offff, Oana, eu sunt pasionata de motociclete, doar pasiunea o am pentru cele vechi, gen Harley...
    Din pacate, acum cativa ani o ruda destul de apropiata a fost ucisa de un motociclist pe trecerea de pietoni.Se intampla la Busteni,Prahova!
    A fost destul de mediatizat accidentul pentru ca au murit amandoi, iar copilul rudei mele a ramas cu sechele fizice care ii vor marca , cu siguranta toata viata.Mai ales ca si-a vazut mama murind in ochii lui...
    Nu vreau sa sochez, vreau doar, asa cum ai facut si tu, Uoana,sa trag un semnal de alarma.In ceea ce ii priveste pe TERIBILISTI,pe pustii care conduc fara nici un pic de simt al realitatii si ..."al vietii", cum bine spui!
    Doamne-ajuta sa fie cat mai putine accidente, provocate de motociclisti sau de soferi!
    Gand bun de departe!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ai ce face.se intampla oricum.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ma bucur cind ii vad conducind fara casca!
    asa mai am o speranta!

    RăspundețiȘtergere
  6. De multe ori nu mai e tragedie, e prostie ! Cei care gonesc ca nebunii pe faleza sau pe Brailei isi merita soarta, dar victimele colaterale ce vina au ?
    Urat de tot...

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar aseara un motociclist vitezoman ne-a taiat calea brusc si era sa-l aruncam cat colo! Daca i se intampla ceva..cine raspundea???

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt unii dintre care o fac din placere ma refer conduc din placere motocicleta ,acestea sunt cei onesti cei cu adevarat bikers,restul sunt care vor sa impresioneze ca au un motor cu ceva cai,langa ei sunt catva dintre camarazi poate o tipa buna sau care se plimba pe trotuar,iar asta sa faca si el ceva "nobil"si tipic romanesc ,acelereaza si face figuri de biker inspirat parca dintr-o secventa cu Stan si Bran,si acuma sa spun deja celebra expresie "spuff" se baga in ceva in cineva,si gata man ti s-a "sculat" iti doresc acuma somn usor.nu am nimic cu ei,sunt oameni grozavi cei care sunt intradevar bikeri dar de restu' mi-e mila:|

    RăspundețiȘtergere
  9. n-a zis nimeni ca nu sunt oameni grozavi..toti putem fi. Trebuie doar sa tinem cont de niste reguli..cel putin alea morale, daca nu altele.

    RăspundețiȘtergere
  10. si la concursul de acum 3-4 ani a fost un accident grav ..si totusi au incercat sa fie cat mai sigur posibil..

    RăspundețiȘtergere
  11. "Trebuie luată o măsură în legătură cu întâmplările astea.
    Oare nu-şi pune nimeni nici o întrebare ? Cum de moare atâta lume din cauza lor ? Pentru ce ? Pentru adrenalină şi pentru senzaţii extreme ? Pentru că sunt ei împăraţii şoselelor ? Şi viaţa... ?"


    La fel ca şi tine, nici eu nu înţeleg răspunsul la următoarea întrebare:


    DE CE TREBUIE NEAPĂRAT SĂ MORI ŞI MAI ALES SĂ DISTRUGI ŞI VIEŢILE ALTORA ?!?

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?