"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

3 iulie 2009

Prostie.


Ma uitam aseara din greseala la o emisiune..si erau prezentate mai multe modele de la noi din tara(mai mult sau mai putin modele)..stiti voi gen non-vedetele(siliconate si botoxate) mult consacrate la televiziunea poporului sau la alte "impuritati" de emisiuni. Si era una, o stie toata lumea, dar sincer nu am niciun interes sa dau nume..si sustinea ceva ce suna cam asa " in ziua de azi nu mai exista dragoste.Acum te casatoresti din cauza crizei..cu cineva bogat si asta e casnicia.Iubirea e interes nu investesti sentimente in nicio relatie, nu merita".Aproximativ asa a sunat.
Bai, poate daca macar era serioasa cand spunea toate astea..era o chestie; dar radea ca..proasta-n targ(mai pe romaneste). M-a frapat efectiv. Cred ca daca eram eu in locul reporterului o scuipam in ochi. Stie ea..prea-inteligenta.
Ma lasa rece..tot ce se da la tv. Nu mai zic de bietul M.J. care, odata vazut mort il intorc si pe fata si pe dos, scornesc toate tampeniile de pe lume..de parca au ei vreun drept sa-l judece. O fi fost gay, o fi abuzat copii, a avut cea mai tumultoasa viata..dar pana la urma era geniu si trebuie sa admiram artistul din el, nu? Si toate creatiile deosebite lasate mostenire intregii planete.

M-am descarcat.

5 comentarii:

  1. Bine zis.
    Si eu ma mai uit cateodata la tv. tot din greseala si in cateva minute ma las pagubasa....
    Un sfarsit de saptamana placut iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. de la un timp vad ca in emisiuni se comenteaza numai PROSTII!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e, imi place cum ai spus...Sper sa am placerea sa iti adaug blog-ul in blogroll-ul meu.
    Frumos blog.Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?