"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

8 iulie 2009

Leapsaaa


1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Sa rad. Dar ras din acela pana la lesin..pana iti dau lacrimile.

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Mi-ar trebui 1 an sa ma obisnuiesc cu ideea. Hmm..si apoi..un credit la banca, cat de mare, pe care il voi plati de pe lumea 'ailalta..ca sa fac tot ce poate nu mi-am permis pana in acel moment..alaturi de cei apropiati, evident .

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
:))da si inca multe altele pe deasupraa.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
"Ea este cea care l-a snopit in bataie pe individul care maltrata caini" :)))))))) e cu doua taisuri:))

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
"A fost o sotie,mama,fiica,sora,prietena extraordinara..in rest putea sa se abtina;a facut-o dar cam tarziu..si totusi, ne va fi dor de ea." :)) e prea mult?

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Nu te apropia. Pericol de scufundare.

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Doctorita ,nu va e clar:))?

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Nu m-as mai agita ca dobitoaca de la orice lucru banal.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Era nebuna sa nu faceti ca ea, nu in totalitate.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Imi pare rau .nu mai dau niciun interviu. Ce pana mea, e ultima zi din viata mea. See ya, didn't wanna be ya!

Se duce la cine se plictiseste, la fel de tare ca si mine:))

4 comentarii:

  1. ita cine a iesit de la hibernare :))
    pe unde ai mai umblat gugustiucule? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mishu :X http://www.youtube.com/watch?v=D4HXUBGzYZ8

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi, zambareata mica ce esti !
    Sa nu-ti faci credit la banca, il vor mosteni cei din familie - si te vor pomeni cat or trai ! :D

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?