"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

29 iulie 2009

Hibernez


Iar am starea aceea de om inutil. Am evadat pe la mare vreo 5 zile..m-am intors cu si mai putina energie decat aveam inainte si ..ce lucru mai bun de facut decat filme si somn? Trebuia sa recuperez fiecare noapte pierduta in blestematul de cort. Sau ma rog..bucati din noapte.
E dragut sa mergi la mare..munte..eu stiu, undeva in excursie doar cu persoane de aceeasi varsta, fara adulti.(Vorba aia,,avem si noi 18, suntem adulti )
Sau nu.
Probabil mai avem de invatat despre convietuirile astea..despre faptul ca suntem un grup cu prieteni chiar apropiati..nu straini. Ca dimineata nu plecam ca oile : 2 odata..inca 2..apoi vin si restu. E clar ca nu poti sa-i satisfaci pe toti..unii vor sa doarma mai mult, altii nu au chef sa mearga la plaja(in cazul nostru), altora le e foame. Dar..ma gandeam eu asa ca, putea fi facut un mic efort ca sa impacam si capra si varza.Dar..fie, n-a fost asa. De aia cred, ca oamenii maturi au mai multa grija de situatiile astea.
Nu mai zic..seara, cand trebuia sa ne intoarcem in camping..unu' vroia de la ora 23, altu vroia sa mai stea..pe unul il dureau picioarele..si tot asa. Recunosc ca mai eram si eu printre astia, dar ma puteam conforma, dupa majoritate, fara figuri.
Ah da..cand mergeti undeva cu cortul luati-va 5 saltele, inca ma doare spatele de la blestematul de sac. Desi , am fost primite vreo 2 nopti, eu si cele 2 prietene cu care am impartit "camera" in cortul unui prieten(de 3 persoane) care dormea singur si avea saltea. Parca eram sardine. Macar nu ne-a mai durut spatele.
Ce sa zic.. am mai evadat putin din rutina zilnica..intr-un sfarsit,a fost dragut, cu toate..figurile.

ps: poza e de anu trecut..le astept inca pe cele de anul asta.

Un comentariu:

Tu la ce te gândești?