"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

16 iulie 2009

Cele mai frumoase filme romantice/drame.

In zile calduroase ca aceasta si fara chef de nimic, merge bine ceva rece..inca ceva, dulce..si un film bun.N-am sa tin cont de marile topuri de filme. Eu va recomand ce am vizionat cu drag si cu emotie.


O sa plasez 3 filme pt fiecare loc, deoarece sunt mult prea multe care mi-au placut.
Locul 1.


  • My Sassy Girl (2007)
  • The Notebook (2004)
  • A walk to remember (2002)
Locul 2.

  • August Rush (2008)
  • Seven Pounds (2008)
  • Love me if you dare(2003)
Locul 3.

  • P.s: I Love You (2008)
  • If Only (2004)
  • The Holiday(2006)

Locul 4.


  • The Lake House (2006)
  • Sweet November (2001)
  • Pearl Harbor(2001)
Locul 5.

  • Serendipity (2001)
  • Eternal Sunshine Of The Spotless Mind(2004)
  • License to wed (2007)
  • The wedding date (2005)
Primesc cu mare caldura si alte sugestii pentru ca am cam epuizat filmele de dragoste.

Si va recomand alte filme care m-au impresionat enorm si nu intra in categoriile de mai sus.



  • Freedom writers (crima, drama- 2007)
  • The Shawshank Redemption (drama -1994)
  • Memoires of a Geisha (Drama,Romantic-2005)
  • The Majestic (comedie, drama- 2001)
  • Schindler's List(Biografic,Drama,Istoric,Razboi-1993)
  • The Illusionist (aventuri,Drama,Romantic,Thriller-2006)
Deci, vizionare placuta!

Later edit.
Inca 2 filme care m-au facut sa plang.Frumoase tare.

  • Blind dating (comedie romantica 2007)
  • 50 first dates (comedie romantica 2004)

14 comentarii:

  1. Before sunrise si Before sunset. Astept impresii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoase filmele.leam vazut cam pe toate...freedom writers ma impresionat mult si pe mine.
    incearca My life without me, Closer, My blueberry nights, Atonement...daca nu le'ai vazut.
    vizionare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai ce am revazut The pursuit of happyness, un film la care nu pot sa ma ridic imediat dupa ce apare genericul de final...

    RăspundețiȘtergere
  4. mace..da..cu will smith.
    am uitat complet de unele..de exemplu era si Just Like Heaven..dar sunt f multe frumoase..

    Dee..nu am vazut de acolo Closer, mersi de sugestie.

    Cora..sunt sigura ca am vazut unul din ele..dar nu mai stiu care.O sa-mi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. super faine filmele :X.... si mie imi plac multe din alea care le-ai scris...X the notebook:X

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bag si eu aiurea..nici nu este joi macar...dar cred ca pe primul loc este The Shawshank Redemption..cel putin la mine`n lista..90% din filmele mentionate de tine le-am vazut.. American History X..simpatic si asta!! :bz

    RăspundețiȘtergere
  7. nimeni nu se baga aiurea radu:)) mi-a placut enorm filmul ala..dar am specificat ca nu prea a intrat in categoria aia.. sincer, m-a marcat.

    RăspundețiȘtergere
  8. hey.am vazut filmele care le-ai publicat
    imi plac foarte mult.
    incearca Revolutionary Road sau The Reader.daca nu le-ai vazut
    Vizionare placuta!
    Serus!

    RăspundețiȘtergere
  9. "Primesc cu mare căldură şi alte sugestii pentru că am cam epuizat filmele de dragoste."

    Dragă Oana, vin şi eu cu o sugestie şi sper să fiu de folos. Cine doreşte să vizioneze on-line un film excelent, o poate face AICI iar pentru alte filme (cărţi) foarte frumoase pe care le puteţi vedea (citi), vă recomand să intraţi AICI
    De asemenea, puteţi citi on-line o carte superbă numită AM IUBIT O FATĂ pentru că niciodată filmul nu va fi mai bun decât cartea !
    Fii binecuvântată împreună cu cei dragi ai tăi !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca am gasit o lista cu filme asa.. pt suflet! Desi multe le-am vazut, am gasit cateva titluri noi :) Va sugerez si eu cateva filme care merita vizionate: The bucket list, Blood diamond, The Guardian, Annapolis, Mona Lisa smile, Save the last dance.
    Vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai filme asa ar fi...The ultimate gift

    The Mist(cu un final pur si simplu genial)
    Cry Wolf
    The jacket..
    Decat The ultimate gift e drama din cele enumerate..

    dar consider ca nu trebuiesc ratate..ai ce invata din ele...spor la vizionat!
    revin cu alta lista in curand!

    RăspundețiȘtergere
  12. leam vazut pe toata is super...uibesc tare mult dramele... inka un film ft frumos... keith...e super...

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?