"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 iulie 2009

Carti : Unde esti? ,Marc Levy


Dragostea adevarata nu piere, nici dincolo de oceane, munti..sau moarte. Asa as descrie eu aceasta carte.
E genul de carte pe care n-o poti lasa din mana, pentru ca astepti cu nerabdare continutul urmatoarei pagini. E totodata un roman 2in 1, daca i-as putea spune asa..pentru ca pe langa o poveste de dragoste se prezinta si o poveste ..de viata; o viata, departe de realitatea noastra de aici..poate fara griji, pentru ca noi doar ne inchipuim ca am avea griji : gen banii sau eu stiu. Acolo banii sunt nuli. Viata are prioritate. Acolo s-a gandit sa mearga unul din personajele principale ale romanului..Susan.Ramasese orfana din copilaria, deci avea idee ce sunt greutatile.. dupa terminarea colegiului se angajeaza intr-o asociatie umanitara care trimite tineri in strainatate, tineri dornici sa ajute oamenii. Astfel ajunge sa infrunte ororile uraganului Fifi din America Centrala, in timp ce..al 2lea personaj principal ..Philip, ramane in Manhattan pentru a-si urma cariera.In acest timp, cei doi isi alimenteaza dragostea prin scrisori..care devin din ce in ce mai rare la un moment dat.

Se vor revedea doar cateva minute, dupa mai mult timp, distanta intre avionul care o aducea..si cel ce pleca. Philip i-a facut o promisiune, careia atunci nu i-a acordat mare importanta..ca va fi alaturi de ea oricand i s-ar intampla ceva..dar aceasta promisiune ii va schimba viata.

8 comentarii:

  1. i'am citit toate cartile.
    asta a fost si inceputul meu..toate sunt frumoase dar cam seamana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita incercata cartea, la cat de frumos vorbesti despre ea.

    Te pup, Uuana ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumoasa cartea, l-am citit si eu pe toate..sunt usoare de citit si frumoase

    RăspundețiȘtergere
  4. citesc in prezent aceasta carte shi pana aqm e minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate gasesc cartea.Si eu citesc mult,am chiar un blog despre cartile citite dar nu stiu cum sa postez imaginea cartii.Poate ma ajuti.Linkul meu http://mela-dmihaela80yahooes.blogspot.ro just in case you are interested.

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze,am gresit linkul,nu e .ro ci .com.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am terminat de citit "Ou est-tu?" acum cinci minute si in incercarea de-a gasi varianta in limba romana pentru a o comanda si-a o darui am gasit recenzia facuta de tine , recenzie ce nu m-a dezamagit. Cuvintele tale sunt pe masura calitatii acestei carti.
    Ne umplem golurile din viata adesea cu pseudo-probleme , cautam sa inventam griji daca nu avem si...uitam ca sunt oameni care au cu adevarat probleme..."Le bonheur n`est pas le droit de chacun, c`est un combat de tous les jours. Je crois qu`il faut savoir le vivre lorsqu`il se presente a nous"-Orson Welles

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah as fi vrut sa o numesc recenzie, e doar o idee despre cat de frumoasa este aceasta carte. Merita cartea, merita Marc Levy in general. Multumesc pentru ca te-ai oprit pe aici.

      Sa ai o saptamana cu zambet!

      Ștergere

Tu la ce te gândești?