"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

2 iunie 2009

Carti: Panza de paianjen, Cella Serghi



Te gasesc atât de schimbata, încât îmi este teama sa nu te însel pe tine cu tine...

"Mi-am spus :ceea ce ma atragea la el era impresia pe care mi-o dadea ca e singur,nenorocit,ca unicul lui stimulent in viata sunt eu, ca sunt singura lui bucurie ,unica lui preocupare.Daca nu-i asa,nu ma intereseaza.Nu ma intereseaza un barbat decat in masura in care cred ca-l stapanesc ca femeie ,in care cred ca sunt pentru el, intr-un moment din viata ,o fiinta unica, de neinlocuit.Stiu ca sunt femei mai frumoase decat mine dar asta nu are nicio insemnatate ,fiindca oricat de frumoasa ar fi o femeie , se poate intotdeauna ivi alta,care sa fie si mai frumoasa;dar cred ca poate exista o adancime sufleteasca,o sensibilitate,o inteligenta care poate insufleti in asa fel un anumit fizic , care pot crea o feminitate infungibila( cum se spune in Drept despre bunurile care nu se pot schimba intre ele, cum ar fi un tablou, un covor, un exemplar de carte dintr-o editie rara), amalgam unic de insusiride neinlocuit,cel putin intr-o clipa data,pentru un om intr-un anume climat sufletesc."


mai mult decat superba aceasta carte..

9 comentarii:

  1. si eu astazi m-am apucat.am devorat primele 50 de pagini in timpul orei de chimie.acum ma bag la inca o serie.se anunta draguta foc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit'o acum 2-3 saptamani.nu am cuvinte ca sa o descriu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu ca e frumoasa
    doar cu mine te-ai dus la biblioteca sa o iei:">
    :*..

    RăspundețiȘtergere
  4. extraordinara !

    cella sergi e printre scriitoarele mele prferate .

    pot sa iti recomand si gentiane , de aceeasi autoare .

    superb :)

    felciitari pentru blog!

    imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. cartea asta pur si simplu mi'a schimbat vara pentru ca ma urmarea la mare, pe plaja, imaginea dianei la mangalia, asteptandu'l pe petre barbu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba cartea! Este cartea lunii octombrie pe www.serialreaders.com . Am terminat-o azi de citit, m-a fascinat cu fiecare pagina, cu fiecare raza de soare si fir de nisip... Va astept pe Serialreades.com cu impresii. In seara asta e Liveblogging ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am citit cartea prin 2002,la recomandarea profei de romana din satul unde predam engleza.Mi-a placut.O am intr-o editie mai veche,nu am mai cumparat-o de la Jurnalul National.Tot atunci demult am mai descoperit un scriitor:Corneliu Stefanache care a scris Drumuri de fum,Si maine si poimaine...Trebuie sa o recitesc pe Cella Serghi,mersi ca mi-ai amintit de ea.Sper sa gasesc si celelalete romane.Am de fapt editia J.National a romanului Cartea Mironei de Cella Serghi.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?