"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 iunie 2009

18 ani.



1991,iunie,joi 13, ora 11.15.De aici informatii la mama.
Am fost un copil obraznic, ma legau de patut ca sa nu ma arunc in cap.Da, suna a sechestru ,dar cand pleci cateva minute si te intorci sa vezi ce frumos se joaca copilasul tau si ..stupoare vezi peretii de langa patut plini de sange.Care e primul lucru la care v-ati gandi? Nu cred ca vreau sa aflu.Va spun eu : am ros varul de pe pereti cu gingiile si am cam lasat urme.Deci faptul ca eram legata de patut nu se poate numi in niciun caz maltratare a minorului.
Pana pe la 4,5 ani am stat mai mult pe la bunici la tara.Mancam pietre,excremente de pasare de pe jos.Acum sa nu ma intrebati ce gust aveau,Slava Domnului ca nu-mi amintesc.Mergeam cu bunica pe dealuri ,ea prasea viile sau porumbul..eu ma jucam cu furnicile la umbra nucilor.Mergeam peste tot cu ea;eram practic atasata ca un pui de cangur de mama sa.
Am fost primul copil din familie deci a avut cine sa ma alinte.Eram mereu in centrul atentiei.Ma uitam de exemplu pe o caseta veche de la nunta matusii,sora mamei si..mai mult eram eu filmata decat mireasa;aveam in jur de 5 ani.Eram pasata la fiecare invitat, spalata pe ochi de sarutarile babelor si probabil mi-au latit si obrajii tragandu-ma de parca aveam cauciuc in loc de piele.
La gradinita n-am facut decat grupele mare si pregatitoare.Am fost prima din clasa care a invatat sa citeasca si invatatoarea ma numea sa impart caietele colegilor pentru ca puteam citi numele de pe etichete.
Din clasele primare nu-mi aduc aminte mare lucru, decat ca bateam baietii cu pumnii in stomac si mama se trezea cu reclamatii.Ca si acum de altfel incepeam un lucru si nu-l mai finalizam.In clasa a Va am facut cateva luni de karate , asta pana a trebuit sa dau examen pentru urmatoarea centura.Nu m-am mai dus de frica. Cam putina tarie de caracter pentru o karatista. Prin aVIa am mers cateva luni la atletism, dar m-am plictisit rapid.
Am fost mereu inconjurata de prieteni,majoritatea baieti. Nu am fost niciodata lider intr-un
grup,dar cand luam initiative aveam o putere mare de convingere asupra celor din jur.
Intotdeauna am fost catalogata drept "aia mica si rea".Stiu ca mi-a zis cineva ca dincolo de taria mea s duritatea cuvintelor ascund ceva..poate o slabiciune..poate cine stie.
Nu stiu cand au trecut 18 ani, cert e ca vreau sa opresc timpul aici.
Nu stiu daca am fost un ghinion pentru cei care m-au intalnit..cert e ca am dat ce-am avut mai bun cand a fost nevoie si cand cineva a meritat.
Eu consider ca timpul nu-ti cere voie sa te lase in urma,sa te ia cu el..sau sa te arunce intr-un viitor anonim.Timpul trece,odata cu noi.


10 comentarii:

  1. Lamulti ani!!!

    Frumos scris :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba descriere!
    La multi ani>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ( in clasa a XI a ne "pieptanam" :">)
    la multi ani!!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-au latit si obrajii tragandu-ma de parca aveam cauciuc in loc de piele.

    :)))Vai ce mi-a placut

    'Am doar 18 ani\:d/
    Sunt nebun,iubesc si nu am baaani .
    Nimeni nu-mi sta in drum.
    Am soseaua mea doar cu un singur sens
    Ma va duce undevaaa\:d/'

    Asta e asa..dedicatie:))
    Pai la multi ani.:D Sa fi fericita si sanatoasa si sa ai tot ce vrei tu.
    Sa vedem post si la 19:>

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand ,,La multi ani!",sa fii fericita si iubita,desi mai mult ca sigur fericirea cuprinde si faptul de a fi iubit.
    Banuiesc ca e extraordinara ziua in care implinesti 18 ani.Voi vedea si eu in curand.Te simti altfel,ca si cum tocmai ai schimbat hainele copilariei,dar pe care le pui in masina de spalat si le mentii pentru momente in care vrei sa iti amintesti cat de implinita te simti ca le porti.
    Mi-a placut mult ideea de timp din finalul postarii.Ai dreptate!,,Timpul trece odata cu noi",insa acesta e cel mai bun mod de a te invata sa il traiesti.Dar macar in anumite zile este bine sa uiti de existenta lui,tocmai pentru ca este o pseudoexistenta.
    Traieste ziua de azi cu tot entuziasmul tau de copil,cu toata curiozitatea creata de varsta de 18 ani!Indragosteste-te de cer,de soare,de zambetul sincer al unui om,mai mult ca niciodata pana acum si nu uita sa faci lucrul acesta toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani >:D<

    ~ ai soseaua ta, doar c-un singur sens, te va duce undeva ~

    RăspundețiȘtergere
  7. va multumesc tuturor pentru vorbele frumoase..

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, cu sanatate
    Sa iti dea Domnul tot ce doresti
    Zile senine , multa iubire...
    La multi ani sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, cu mare intarziere, dar din suflet !

    Tocmai ieri imi aminteam : cand eram mica, ma gandeam - ce mare o sa fiu la 18 ani ! Au trecut ceva ani de atunci, si nu-mi vine sa cred cat de mare sunt...:D
    Nu o sa ramai la 18 ani, dar sufletul nu-ti interzice nimeni sa ti-l pastrezi asa !

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTI ANI, DRAGA MEA!Cu intarziere, si imi cer iertare pentru asta!
    Dea Domnulo sa ai parte de tot ce-i mai bun si mai frumos pe lumea asta!
    Sa stii ca si eu am fost la fel de zvapaiata in copilariei ca si tine...
    Pupici, pustoaico!
    LA MULTI ANI!DRUM LUMINOS IN VIATA!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?