"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

15 mai 2009

Uite de ce Magura e una din slabiciunile mele

Prajitura asta nu numai ca ma binedispune,dar ..e si o slabiciune majora de-a mea.De ce?Pai:


Frate-meu : Oanaaa da-te de la comp!
Eu : Nu!
Frate-meu : 'ai ma lasa-ma sa ma joc putin ca nu mori!
Eu : Bai am zis nu!
Frate-meu : Ti-am mai spus ca esti o scorpie?
Eu : Aha . (de cel putin 2537256486 ori..neinteresant)
Frate-meu : 'aide ma oanaa,doar putin te rogg ,promit ca nu depasesc timpul care mi-l zici tu!
Eu : Ma disperrrrrri! Nu!!!!!!!!Ai stat azi, 'ti-ajunge!
Frate-meu : Ma duc sa-ti iau o magura cu lapte?
Eu : O ora e suficient? Si ia-mi doua te rog (:">)
Frate-meu : E perfect! (stiam eu.mereu o prostesc asa)




Adorabil, am si eu un asemenea specimen :)).




El : Ce ai?
Ea: Nimic.
El:Inseamna ca am eu ceva.
"Stim ca femeile sunt greu de multumiiit"

5 comentarii:

  1. recunosc ca asta este cea mai deosebita slabiciune pe care am intalnit-o pana acum, foarte interesant.......

    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))Vai ce-mi place reclama aia:))
    Deci o adoooor.
    E super tare si ce ai scris:))
    Mie daca imi zice cineva ca imi ia pufuleti stii cum cedez scaunu' de la calculator?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. deci ai si tu un asemenea specimen ha?????bine...de acu nu'ti mai zic nimic>:P

    RăspundețiȘtergere
  4. *Halatel si pufuletii sunt buni pentru atunci cand nu simti nevoia de ceva dulce:)))

    ** Mama taci ca te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. stii de ce cumpara tata mereu magura?
    pentru ca mama ii spune mereu:
    Ma Gura! :))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?