"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

6 mai 2009

Stiu sa gresesc si singura!

Sunt momente in viata cand pur si simplu , ai o problema dar nu esti dispus sa te plangi sau sa impartasesti ..neplacerile cu cei de langa tine.Efectiv ,consideri ca n-are rost (cel putin pe moment..cand rana e deschisa) sa-i complici si pe ceilalti.Gandesti : " bai,imi trebuie 1zi,2..si-mi revin singur" , si asa si este nu? Da, uneori nu putem depasi anumite situatii fara un sfat,o vorba buna..dar cand simti ca POTI SI SINGUR pai asa va fi. Si ce fac cei de langa tine in circumstantele astea?Te critica,se supara..ca deh, se simt nebagati in seama, ca nu ii zici lu' ala sau lu' celalalt ce te roade pe tine.Ba mai mult, mai scornesc si cum ca n-ai avea incredere in ei.Ce e de facut in situatii ca astea?Sa dai apa la moara?Sa te superi si tu?

4 comentarii:

  1. "nu vreau sfaturi stiu sa gresesc si singur"

    cel mai inportant e sa faci cum crezi tu..restu stii cum e fiecare cu parerea..
    eu ii las sa vorbeasca sa se simta bine ca oricum eu factot cum imi trece prin cap..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. şi eu mă interiorizez câteodată...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu momente cand mi se intampla ceva si pur si simplu nu simt nevoia sa impartasesc acest lucru si cu altii...se vede pe fata mea, in comportament ca mi s-a intamplat ceva si ma intreaba cei de langa mine..dar pur si simplu nu vreau, nu pot sa le spun si lor, n-am chef...insa imi acord cateva zile numai mie si cand ma simt pregatit..le spun si lor..si atunci or sa le treaca..trebuie sa te inteleaga daca sunt prieteni adevarati

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?