"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 mai 2009

Se intampla si lucruri bune!

Astazi am realizat inca o data ca nu suntem singuri, ca cineva de acolo de sus are mare grija de noi.Am avuuut multe multe emotii,am tremurat din toate incheieturile dar in final au meritat toate eforturile.Am fost unite si..increzatoare(cel putin am incercat) si...am dat dovada ca putem fi cele mai bune.Bravo feteleee!


Concurs Sanitarii priceputi.
Etapa Locala.
CNMK- 10 teorie si 10 practica,Locul I.

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. desi astazi ploua se pare ca pe strada ta a iesit soarele. Razele sa-ti incalzeasca sufletul si sa ai zile fara dezamagiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari, dragele mele:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, si savureaza-ti cu bucurie succesul.

    RăspundețiȘtergere
  5. asigur ca sunt toate in regula:d la mine..:-s

    doar ca...e vina inelului ca s'a rupt.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?