"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

26 mai 2009

Poveste.(3-Cat esti dispus sa -te- sacrifici?)

Peste cateva zile ,insa..

O cearta care si-a lasat amprenta mai mult decat ar fi trebuit.Ea vroia timp si rabdare.Timp era destul, rabdare din partea lui..nu.
S-au despartit.Mai repede decat s-ar fi asteptat si ei si cei care ii cunoasteau.S-au despartit pentru ca asta fusese dorinta lui, la care ea n-a avut de ales.O durea mai mult faptul ca..a crezut in el,decat cel ca si-a pus toate sentimentele in relatie.
Dar..n-a durat prea mult pana sa se impace.Toate bune si frumoase, din nou..sau nu.Era ceva in neregula cu el, un "ceva" care il macina profund, dar nu putea sa se destainuie nici macar ei.
Ea nu-l cunoastea indeajuns ca sa stie ce e cu el.Dar inima n-o insela.Astepta doar..vroia sinceritate, pe care a primit-o ca o lovitura brusca si dureroasa.
Au iesit amandoi, seara ..au stat pe o banca.Mai in gluma, in serios, fata incerca sa-l descoase , sa-l faca sa se descarce.A reusit.
"El: M-a chemat la ea cu pretextul ca i se stricase mouse'ul.M-am oferit sa-i dau unul de la mine.
Ea: continua..(stia ce avea sa urmeze,dar vroia sa auda de la el)
El : Si m-am dus la ea..m-a convins sa intru , sa ne uitam la un film..chipurile.
Ea:( avea lacrimi in ochi)
El :Si..a inchis filmul, apoi a pus muzica..se tot foia..de colo-colo..
Ea: ..
El : Nu mai pot continua."

Regreta , da ..chiar regreta. A luat-o in brate pentru ca incepuse sa planga .L-a respins; simtea o ura, repulsie imensa fata de el..n-a mai scos un cuvant .A plecat.
Ce a urmat?
L-a iertat?Da.
Inainte sa-l cunoasca isi spunea ca nu s-ar lasa vreodata calcata in picioare de niciun baiat, ca ultimul lucru care i l-ar permite unuia..ar fi sa o insele. Asta..inainte sa-l cunoasca.
Prea tarziu..l-a cunoscut.
Probabil o veti judeca, dar..a gandit cu inima.
Nu stia nimeni..doar ea..il iubea.



va urma.

13 comentarii:

  1. Ce as putea sa spun? Am inteles perfect iubirea ei, dar iubirea lui, unde era atunci cand.....?
    Daca dragoste nu e, nimic nu e.Nu vreau sa fiu dura dar cred ca el...nu o merita.Si mai cred ceva: greseala lui, se va repeta in mod sigur, de multe ori, dar poate nu va mai fi ...vreo marturisire, iar iertarea va veni tacit, cot la cot cu suferinta.
    Noapte buna! Scrii frumos. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pt parere si pt lectura..dar urmeaza o continuare de cel putin 6 luni..
    povestea continua.

    RăspundețiȘtergere
  3. atc knd iubesti, ierti multe.. uneori prea multe.. dar o facem cu buna stiinta >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  4. de multe ori iertam din iubire, iertam pentru iubire, iertam pentru ca vrem sa fim iubiti, pentru ca vrem o a doua sansa...de multe ori suportam multa suferinta pentru o clipa de fericire...depinde de tine daca consideri ca merita sau nu

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate ca el chiar nu o merita.Dar daca ea il iubea atat de mult..era normal sa il ierte.Oricine greseste odata.si daca nu am ierta,atunci unde s'ar ajunge?

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca iubirea asta provoaca suferinta inseamna ca nu e decat amagire...

    RăspundețiȘtergere
  7. din iubire se ajunge la suferinta
    din suferinta la amagire
    din amagire la iertare
    si din iertare inapoi la iubire

    RăspundețiȘtergere
  8. cand iubesti treci peste limite..ratiunea cu iubirea nu fac casa buna.d aia orice indragostit e un nebun.scrii frumos

    RăspundețiȘtergere
  9. * Kali..ai pus accentul unde trebuia.
    *Georgedan ..zi-mi o iubire care nu provoaca suferinta.
    *Cody.. sunt de acord cu tine
    *Gaby 3a.. asa e..si mersi frumos

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am trecut aproximativ prin aceeasi situatie. Doar ca el n-a marturisit. E trebuit eu sa smulg cu clestele. SI tot l-am iertat. E ciudat, ca pana sa iubesti, spui mereu ca n-o sa treci niciodata peste faptul ca te-ar insela, dar pus fata in fata cu lucrul asta, nu te simti in stare sa pui capat. Nici acum nu stiu daca e bine sau rau.

    RăspundețiȘtergere
  11. Oana...esti fata simpatica. Presimt ca marele tau defect este ca pui botul la melteni. Ce inseamna meltean? Imbecili ascultatori de manele care nu stiu sa vorbeasca altceva decat cum a baut cu prietenii pana a picat pe jos, fotbal, masini...

    Daca individul te-a inselat in halul ala...te tzine de proasta...trust me. Nu stiu ce vezi tu in el...crede-ma ca mai gasesti ca el cu sutele. Gasesti o gramada de baieti cu muuult mai buni decat el.

    Spre binele tau...nu accepta ca baiatu cu care esti impreuna sa te insele pentru ca iti bati joc de tine. Dovedesti ca nu ai respect de sine. Ala a dovedit clar ca nu are respect fata de tine prin faptul ca te-a inselat.

    Nu ajungi nicaieri cu unu care se duce la una sa se uite la film...daca nu te desparti acum o sa te desparti peste un oarecare timp...si in plus o sa mai si suferi.

    Esti tanara...ai 18 ani...da' nu merita sa iti pierzi timpul langa un astfel de imbecil. E pacat de tine si de timpul tau in care ai putea fi impreuna cu un baiat care intr-adevar sa te iubeasca.

    Sa-l mai iubesti pe asta care te inseala e ca si cum ti-ai investi banii intr-o ghena de gunoi. Tu bagi si nu mai ai nici o sansa de a ti se intoarce...nici macar ce ai investit...daramite mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  12. marius..
    probabil iti vei schimba parerea ta despre mine dupa ce vei citi acest comentariu...dar am si eu dreptul la replica.

    In primul rand... "a pune botul la melteni"
    am cautat "meltean" in DEX si nu era, cu toate astea apreciez ca mi-ai dat tu explicatia..
    In al 2lea rand, nu pun botul.
    3..individul care ma tine de proasta este prietenul meu de mai bine de 1 an. Nu este nici "meltean", nici manelist, imbecil, nu bea nu fumeaza si eu stiu ce ai mai indrugat tu acolo..
    4. suntem oameni si gresim..si trebuie sa ne iertam unii pe altii..asa spune Cel de Sus, nu eu.

    5. Eu nu compar o relatie in care este implicata dragoste,incredere..cu o ghena de gunoi si cu bani.

    6.Apreciez faptul ca mi-ai citit post-ul dar te rog mult, fara cuvinte deplasate..si jigniri. Puteai sa te abtii.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?