"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

4 mai 2009

Leapsa ?

1. Ziua cea mai frumoasa ?
Cand s-a nascut fratele meu mai mic(unul din ei).Eram atat de fericita ,de parca as fi nascut eu.
2. Lucrul cel mai usor ?
sa judeci.
3. Cel mai mare obstacol ?
Exista unul "cel mai mare"?In fiecare zi te impiedici de altul si iti spui "n-o sa pot merge mai departe,de data asta nu"..si totusi reusesti.Fiecare zi e un obstacol.
4. Cea mai mare greseala ?
Depinde.Sunt dificile intrebarile si ..te pot incurca.Asta mi se intampla mie acum.Vai de capu meu cate greseli am facut in aproape 18 ani:))cea mai mare?nu stiu.
5. Cauza rautatilor ?
Invidie (?) ,dar de fapt..sunt multe.
6. Cea mai mare infrangere ?.
Nu cred ca am trecut prin asa ceva pana acum.
7. Prima necesitate ?.
Nu stiu.Nu tu.Dragoste(?)
8. 404 Eroare. Aceasta intrebare nu exista in acest tag.
9. Cel mai mare defect ?
NAIVITATE!
10. Persoana cea mai periculoasa ?
M-a vazut cineva cand am nervii intinsi la maxim?
11. Cel mai urat sentiment ?
Tradarea?Minciuna?Lipsa de respect?..asta daca pot fi numite..sentimente.
12. Cel mai frumos cadou ?.
Vaiii..sper ca nu e vorba de cadouri materiale pentru ca as spune pas.Pai..prietena mea cea mai buna sa se faca pe ea cadou,pe viata.Suna egoist(?).
13. Cel mai bun remediu ?.
Eheeee ..plang!plang pana nu mai pot,pana ma descarc de toate problemele.Apoi e ok.Believe me!
14. Protectia efectiva ?.
Dumnezeu.
15. Cele mai necesare persoane ?.
Mama,fratiorii..fie si tata.Prietena mea siiii..el.
6. Sentimentul cel mai frumos ?.
All we need is loveeee loveeee loveeeeeee :)))

Leapsa asta o pasez la feteee Halatel, Leo.

2 comentarii:

  1. Desigur ca n-o sa te deranjeze daca o sa postez raspunsurile in chip de comentariu pe blogul tau.
    Iata :
    1. "Un fel de-a mai lungi / Cea mai frumoasa zi..." Pe care s-o aleg ? Cred ca cea mai frumosa zi a fost ziua visinilor infloriti... Sac ! Nu spun mai multe.
    2. Lucrul cel mai usor : sa fiu cinstita fata de mine insami.
    3. Obstacol : cred ca trecerea timpului in sine e un obstacol. Trebuie sa ne adaptam mereu la situatii noi, la conditii noi, si sa ne impacam cu ideea ca nimic nu va mai fi la fel.
    4. Greseala : sa ucizi o iubire.
    5. Cauza rautatilor : slabiciune omeneasca.
    6. Infrangere : sa-ti ceri iertare chiar daca n-ai gresit.
    7. Necesitate : apa.
    8. ?
    9. Defect : egoism.
    10. Persoana periculoasa : eu insami, de cele mai multe ori. Restul sunt figuranti intr-un film prost.
    11. Cel mai urat sentiment : mandria, in toate formele ei hidoase.
    12. Cadou : dragostea adevarata si inepuizabila.
    13. Remediu : plimbarile prin natura.
    14. Protectie efectiva : nu stiu daca exista, omul e frunza-n vant, expus si vulnerabil.
    15. Parintii si - vorba ta - el. :D
    16. Sentimentul cel mai frumos ? Raspunsul e unanim, cred.

    Multumesc, Uuoana. M-ai facut sa ma gandesc un pic.
    La buna recitire ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare zi e un obstacol, depinde de noi daca vrem sa-l trecem.Avem un sprijin : Cineva acolo sus ne iubeste!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?